خرید سررسید | خرید سالنامه | فروش سررسید و سالنامه | قیمت سررسید

۱۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اینها قطعات فلزی هستند که نام برند شما روی آنها حک شده است. سالنامه شومیز را می توان به مقدار کم خریداری و به صورت مهر زنی لیزری یا نقره ای یا مهر زنی داغ یا مهر زنی روی آن چاپ کرد. سالنامه چرمی یا کاغذ حرارتی مدل دیگری است که در بازار موجود است و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود از ما خریداری کنند. این سالنامه  یکی از پرفروش ترین سالنامه های بازار است. فروش سالنامه های تبلیغاتی و سایر محصولات تبلیغاتی آماده دریافت سفارشات شما عزیزان است. از هر سکه ای که خرج می کنید بیشترین بهره را می گیرید. با سفارش چاپ سالگرد نود و نهمین سالگرد با آرم خود و در طرح ها و رنگ های مختلف از فروشگاه اینترنتی میمزی بهترین انتخاب را تجربه کنید.

کاغذهای ظریف اغلب کاغذهایی با دوام ، ساده و با بافت هستند که به دلیل هزینه زیاد در زمان دوخت سررسید کمتر مورد استفاده قرار می گیرند ، اما به دلیل دوام زیاد گزینه مناسبی در سررسیدهای بهار خواهند بود. رنگ اساساً با رنگ پوشش تنظیم می شود ، اما برخی از تولید کنندگان همچنین معتقدند که اگر رنگ با رنگ پوشش متفاوت باشد ، ماتریس خاص تر به نظر می رسد. از حجم های مختلفی برای تولید سررسید استفاده می شود و همچنین باعث تغییر در قیمت تولید سررسید می شود.

آنچه مهلت ها را از سایر هدایای تبلیغاتی متمایز می کند ، پوشش زیبا و خلاقانه آنهاست. به همین ترتیب ، آنچه تاریخ سررسید را تمدید می کند ، محتوایی است که نویسنده در تاریخ سررسید ضبط می کند. سالانه کتابی است دست نویس یا چاپی که اطلاعاتی را درباره وقایع رخ داده در طول یک سال ارائه می دهد. به عنوان مثال ، اگر بین سالنامه طلاکاری شده و جلد چرمی ساده باشد ، اگر اولی از نظر طراحی ضعیف باشد و دومی از نوع حرفه ای باشد ؛ بدون شک مورد دوم جذابیت و تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. به عبارت دیگر ، از هر طرح و تکنیکی نمی توان در همه زمینه ها استفاده کرد. روش ابریشم: یکی از قدیمی ترین روشهای چاپ روش ابریشمی است که در صورتی که سطح جلد خیلی صاف نبوده و از برآمدگیهای مناسبی برخوردار باشد ، با استفاده از الگو و جوهر مخصوص ، طرح و آرم مورد نظر به جلد منتقل می شود. از این پیشنهاد ما استفاده از ابریشم برای چاپ نیست.

سالنامه ها ممکن است موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی ، سیاسی یا اجتماعی را پوشش دهند یا ممکن است فقط یک موضوع را پوشش دهند. اما به معنای معمول ، آخرین مهلت ها یا سالگردها دفترهایی هستند که یک تقویم در قلب خود دارند و هر صفحه از تاریخ سررسید دارای یک تاریخ است. این نوع رسید نه تنها وقت و هزینه شما را هدر می دهد ، بلکه می تواند قابلیت اطمینان کسب و کار شما را به خطر بیندازد و خاطره بدی را برای شما در مخاطبان ایجاد کند. بنابراین ، متداول ترین روش حکاکی آرم بر روی آن داغ است. این مجموعه ها در تقویم های سال نو تخصص دارند و آرم ها و اسلایدهای براق را به آنها اضافه می کنند و آنها را در اختیار مشتریان و شرکای خود قرار می دهند.

اگر می خواهید موعد زایمان شما جیر باشد ، برای درج آرم یا اطلاعات آدرس خود باید از چاپ صفحه لیزر یا ابریشم استفاده کنید. شرکت ها ، سازمان ها و صاحبان مشاغل براساس سلیقه و نیازهایشان و همچنین رفتار مشتریان خود مدل را انتخاب می کنند. برای حمایت از تولید بهتر است کارفرمایان مستقیماً از تولیدکنندگان سفارش دهند. یکی از روش هایی که در بین صاحبان مشاغل بسیار محبوب است و در عین حال برای مشتریان نیز جذاب است ، چاپ زیاد است. به همین دلیل است که هر ساله تعداد شرکت هایی که از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند افزایش می یابد.

با توجه به اعلام تقویم 1401 توسط موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و آغاز مراحل صدور پروانه چاپ سررسید 1401 ، روند چاپ سررسیدهای عمومی و خصوصی گروه تبلیغاتی ریحان نیز آغاز شده است. . ویژگی های چاپ سالنامه  1401 اروپا ، قابلیت حمل و راحتی چاپ سالنامه  1401 اروپا در رابطه با مدیریت ، چاپ سررسید 1401 اروپا را به هر کجا که بروید یک دارنده چاپ سالنامه  1401 با شما می کند. یکی از متداول ترین کاغذهایی که برای تهیه این هدایا استفاده می شود ، نوشتن مقاله است. بخاطر داشته باشید که کل برند خود را از طریق یک سالنامه تبلیغ خواهید کرد.

به خاطر داشته باشید که اگر جلسات رو در رو زیادی داشته باشید ، نمونه هایی که به صورت کارت کار می کنند می توانند برای شما مناسب باشند. یافتن تقویم هایی که شامل تعطیلات از قبل چاپ شده باشد غیر معمول نیست. صداقت ، احترام و اعتماد متقابل ، خلاقیت و نوآوری در طراحی ، پاسخگویی و مسئولیت متعهدانه ، ارزشهای اصلی خانواده چاپ پرتو هستند. برند شما به مدت یک سال به طور موثر مشتریان و مخاطبان شما را همراهی می کند. این باعث نارضایتی شما می شود و حتی چاپخانه به دلیل حجم زیاد کار قادر به تحویل سفارش شما به موقع نخواهد بود. دلیل شما برای استفاده از هدایای تبلیغاتی هرچه باشد ، این یک انتخاب ایده آل و البته هیجان انگیز خواهد بود.

سالنامه ترکیبی از کلمات سال و حرف است و ممکن است به این دلیل باشد که سالنامه مجموعه نامه هایی است که شخص در مورد سال می نویسد یا tno ترمو: ترمو نیز نوعی چرم مصنوعی است با این تفاوت که نازک تر و با کیفیت تر است. به عنوان مثال ، برخی از افراد ترجیح می دهند رسیدهایی را با موارد چرمی داشته باشند. برخی از مارک ها دوست دارند خود را در اذهان عمومی تحمیل کنند و برخی ترجیح می دهند فروش خود را افزایش دهند. همچنین تا زمانی که کارشناسان فروش کاتالوگ محصولات را برای شما ارسال نکنند می توانید برای دیدن سایر محصولات به وب سایت ویدک مراجعه کنید. ما در وب سایت خود محلی برای فروش سالنامه ها برای شما داریم. ما تصمیم داریم بهترین و بالاترین کیفیت سالنامه  را در کمترین زمان ممکن انتخاب کنیم.

  • محمدرضا فرخی
  • ۰
  • ۰

بیشتر ورق های سررسید در چهار رنگ ، و گاهی اوقات در دو رنگ و یک رنگ چاپ می شوند. کیفیت جلد سالنامه به دو عامل بستگی دارد: کیفیت جلد استفاده شده و نحوه ساخت جلد سالنامه. برای متن های کوچکتر از 10 قلم ، که معمولاً برای توضیحات بیشتر یا اطلاعات تماس استفاده می شود ، از K: 100 متن سیاه و بزرگتر با رنگ کد C: 80 M: 60 Y: از 30 K: 100 استفاده کنید ، استفاده کنید. Talakoob یکی از بیشترین موارد است خدمات مهم و زیبایی برای چاپ جلد سالگرد ، که نقشی استثنایی در زیبایی و کیفیت هر چاپ دارد. پوشش UV یکی از خدمات پس از چاپ است که می تواند در طراحی خلاقانه جلد سالنامه مورد استفاده قرار گیرد.

از جلوه مهر زنی فویل می توان برای درج آرم و نام تجاری روی جلد استفاده کرد یا می توان از آن خلاقانه برای ایجاد الگوها و طرح های مکمل برای طراحی جلد سال ، بسته به مهارت و خلاقیت طراح گرافیک استفاده کرد. به این ترتیب می توان آرم و سایر توضیحات را با ظرافت و سرعت تا حد ممکن روی جلد سالنامه با مواد مختلف وارد کرد و از ماندگاری آن لذت برد. اما به دلیل بزرگ بودن برای حمل و نقل روزمره بسیار مفید نیست و می توانید آن را برای استفاده در میز کار و برای مطالعه انتخاب کنید.

عزیز ، برای پرسیدن قیمت چاپ تاریخ خود می توانید با شماره های شرکت تماس گرفته و یا فرم استعلام قیمت را در بالای سایت ارسال کنید. کارشناسان فروش ما در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ می دهند. به همین دلیل مشاغل کوچک و تازه تاسیس می توانند سالنامه گالینگور را برای هدیه تبلیغاتی خود انتخاب کنند. به طور کلی ، از آنجا که پوشش های سخت یک لایه نازک از کاغذ یا مقوا با پوشش PVC است ، قطعاً از سالنامه  چرم یا پوشش حرارتی نازک تر است و زودتر خراب می شود. در مرحله بعدی ، همانطور که مخاطب جلد سالنامه را لمس می کند ، مواد و کیفیت جلد سالنامه باید به گونه ای باشد که احساس مثبتی را در مخاطب ایجاد کند.

یکی از بهترین انواع پوشش های لیزر به طور مستقیم جیر است ، زیرا طرح لیزر به خوبی تغییر رنگ داده و زیبایی خاصی به پوشش می بخشد. برای طراحی جلد کتاب های سال در هر اندازه و قالبی ، از الگوی طراحی شرکت یا چاپخانه استفاده کنید. بنابراین ، اگر می خواهید سالنامه خود را برش آجری (مربع) سفارش دهید ، حتماً این نکته را در نظر بگیرید. تعداد عینک استفاده شده به نیاز مشتری و حجم محتوای مورد نظر او بستگی دارد. کیفیت طراحی و چاپ سالنامه ها به عوامل زیادی بستگی دارد.یکی از مهمترین عوامل پوشش سالنامه است. خرید 1400 سالگرد در طرح ها و سبک های مختلف در بازار به صورت عمومی در دسترس شما است.

هنگام سالنامه  چرم مصنوعی ، چرم حرارتی و طبیعی در زیر پوشش ، می توان از یک لایه نازک ابر استفاده کرد. چاپ ویژه سفارشات 1400 به دلیل اصطلاحات دیگر دارای مزایایی از جمله: تنظیم اندازه های کاملاً سفارش داده شده و ویژه و همچنین پوشش ویژه است. برای طراحی سالنامه های خاص ، می توانید قسمتهای مختلف سالنامه را طراحی کنید ، از جمله: جلد سالنامه ، صفحات اسکورت ، صفحات دفتر خاطرات ، صفحات شبکه داخلی و ... عناصر مانند حکاکی آرم روی جلد ، چاپ آرم روی صفحات ، افزودن براق ، چاپ تعقیب آمبولانس ، اضافه کردن مقالات اضافی و.

کارهای خاصی مانند اشعه ماوراlet بنفش محلی و تسکین نیز می تواند بر روی آن انجام شود. هدف سازنده این است که طیف گسترده ای از تقویم رومیزی را چاپ کند تا با توجه به سلیقه آنها و همچنین منطقه جغرافیایی مشتری که تقویم رومیزی ویژه ای سفارش می دهد ، به مشتریان بیشتری برسد. اما قاعده معمول این است که برای تعداد کمی سفارش ، مهره های شیشه ای با چسب به سالنامه  از پیش تولید شده اضافه می شوند. هنگام خرید 98 سررسید مشترک ، تشک یکی از مهمترین اجزای ماتریس استاز پیش ساخته است و نمی توان طرح و حرارت آن را تغییر داد. سالنامه نامزد 30 سال تجربه مستمر و موفق در صنعت چاپ و تولید کشور دارد.

از زمان های بسیار قدیم علاقه به سالنامه  ایرانیان وجود داشته است و شاید یکی از دلایل این علاقه ، اعتبار تقویم فارسی باشد که به تقویم شمسی و باشکوه معروف است و از زمان تقویم رسمی کشور استفاده می شود. 1300 گروه انتشارات آریس به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید سالنامه  و تولید تقویم رومیزی در کشور فعالیت می کند. با این وجود تبلیغ گستران پایتخت با سالها تجربه در چاپ سالنامه های ویژه ارزان ، آماده عقد قرارداد با کلیه سازمانها و شرکتها است. اندازه معمول این بالغ ها 17 * 12 سانتی متر است البته اندازه مانتو بلند تقریباً 13 * 22 سانتی متر است.

سالنامه  خز معمولاً برای مرور تاریخچه یا نوشتن مقالات کوتاه استفاده می شود و همچنین یکی از ارزان ترین ها است سالگرد به دلیل کوچک بودن آنها. متن ها و تصاویر مهم باید حداقل 10 میلی متر یا بیشتر از مرز طرح فاصله داشته باشند و سعی کنید عناصر اصلی طرح روی لبه های کار و خطوط نچسبند. این فنر می تواند یک یا دوتایی باشد که در صورت دوتایی بودن ملحفه ها بسیار محکم بهم چسبیده است. چاپ سالنامه  یا چاپ مخصوص بالغ یکی از روشهای تبلیغاتی م thatثر است که بسیاری از سازمانها امسال با نوشیدن سال تبلیغ می کنند.

از این گذشته ، تمام هدف چاپ انواع سالنامه ها و تقویم های رومیزی تبلیغ محصولات شماست. خرما بهار به گونه ای است که برگها طبق استانداردهای خاصی به تعداد مشخصی مشت می شوند و یک فنر از آنها عبور می کند. با تمام این تفاسیر ، اگر به ما اعتماد دارید ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده است تا کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله چاپ و سفارش در سررسید 98 کرج و همه شهرها را با تمام خلاقیت و ذوق هنری خود برای شما عزیز فراهم کند ، این را فراموش نکنید مسئله ای که آژانس تبلیغاتی Mag Shuq Bell از همه چیز تشکیل شده است از یک گروه هنری قوی و خلاق. با استفاده از هر کدام می توان مطابق طرح کل سطح جلد سالنامه یا به صورت محلی را پوشش داد و زیبایی جلدها را چند برابر کرد.

  • محمدرضا فرخی
  • ۰
  • ۰

چاپ سالنامه  غالباً در پایان سال انجام می شود ، در این مرحله ، بیشتر فروشگاه ها فرم های تقویم و سررسید آماده دارند و فقط صفحات یا همان ورق را چاپ می کنند و داخل سالنامه  قرار می دهند و سپس آن را می بندند. بسیاری از مجلات و نسخه های ویژه برای بررسی وقایع قرن گذشته منتشر می شوند و این رویدادها در میان محافل مختلف مورد بحث قرار می گیرد و به جای چشم انداز یک ساله چشم انداز قرن جدید در نظر گرفته می شود. اما این سال ویژه و تاریخی است که هر صد سال یکبار اتفاق می افتد ، زیرا آغاز سال جدید با آغاز قرن جدید خورشیدی همزمان خواهد شد ، بنابراین اهمیت آن فراتر از سالهای معمول خواهد بود.

سپس رعایت اصول خدمات مشتری ، همراه با ارائه یک محصول کاربردی ، شیک ، به روز و البته قیمت مناسب باعث ایجاد اعتماد می شود. این ویژگی نیاز به خدمات پس از چاپ مانند سلفون و UV برای صیقل دادن جلد سالنامه را از بین می برد ، که این خود باعث کاهش هزینه طراحی و چاپ سالنامه با جلد گالینگور می شود. چاپ تاریخ ها با جلد ویژه: ممکن است شما بخواهید آخرین مهلت های خود را با یک جلد خاص چاپ کنید و می توانید از چاپگر بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. همه اینها به نوع طرح و انتخاب صحیحی که به عنوان کارفرما انتخاب می کنید یا انتخابی که روی چاپخانه ها دارید بستگی دارد.

همه ما به مهلت هایی نگاه می کنیم که در کنار آنها قفل ، آهن ربا یا براکت قرار دارد. روش داغ داغ کردن بر روی چرم های مصنوعی ، پوشش های حرارتی ، سخت و سلفون انجام می شود که همه آنها ممکن است به چنین آرم و عنوان تمبر خاصی نیاز داشته باشند. از UV محلی در سالنامه  نیز استفاده می شود. استفاده از UV در زمان سالنامه  نیز عملی است. چاپ نهایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین سعی کنید آرم بسیار نمایان باشد. آنها به دلیل نقش برجسته یا مقعر جدا از سایر قسمتهای جلد ظاهر می شوند و تافت جداگانه بافته می شود. صفحات فلزی: صفحات فلزی یک نوع حکاکی گران قیمت است.

باز هم ، این بدان معنی است که شما باید هزینه این مراحل را بپردازید. مانند هر هدیه تبلیغاتی دیگر ، قیمت چاپ سالنامه  به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله مواردی که قبلا ذکر کردیم. اگر الگو یا جوهر مورد استفاده از کیفیت کافی برخوردار نباشد ، آرم به شکل دلخواه اجرا نمی شود یا ممکن است در طولانی مدت رنگ از سطح جلد جلد سخت جدا شود. اندازه کلی این نوع سررسید 19 × 19 یا 23 × 23 است. سررسیدهای آجر به دلیل اندازه آنها گران تر و کمتر از سایر سررسید ها استقبال می کنند. با این حساب ، ثروت همه حدود 2 میلیارد نفر است. این روش برای پوشش هایی که با چرم پوشانده شده اند مناسب است. یکی از جلدهای مورد استفاده در طراحی و چاپ سالنامه ، جلد گالینگور است.

این نوع حکاکی با قرار دادن یک لایه فلز روی پوشش بالغ انجام می شود. این حکاکی ها به صورت گرم ، طلاکاری شده یا لیزر یا به کمک صفحات فلزی ساخته می شوند. در واقع ، تولیدکنندگان این اصطلاحات در مورد نیازهای مشتریان خود فکر می کنند. بسیاری از مشتریان مقرر در نقل و انتقالات مختلف از این محصول استفاده می کنند. اگرچه در گذشته های دور این سبک چاپ فقط با ورقه های نازک طلا انجام می شد ، اما اکنون آنها از مواد دیگری استفاده می کنند.

به طور خلاصه ، با این کار ما موفق شدیم فرآیند تبلیغات و بازاریابی را بسیار هوشمندانه اعمال کنیم. UV محلی به طور گسترده ای در محصولاتی که زیاد خوانده می شود یا مخاطب باید زیاد تماشا کند ، استفاده می شود. می توانید اطلاعات عملی را به صنف تجاری و مخاطبان خود ارائه دهید. ضرب الاجل یکی از مفیدترین ابزارهایی است که در ادارات ، شرکت ها و حتی خانه ها استفاده می شود. سالنامه تبلیغاتی ابزاری کاربردی است: سالنامه یک هدیه تبلیغاتی عملی است. یکی از مواردی که باید هنگام خرید ، چاپ یا سفارش سررسید (کیف پول) به خاطر داشته باشید ، برگرداندن سررسید است.

بپوش هنگام طراحی سلفون باید بسیار دقت شود تا تمام تصاویر و متن ها در یک مکان باشند و با پس زمینه مطابقت داشته باشند. به چه کسانی باید مهلت داده شود؟ سررسیدهای عمومی یا اندازه تقویم. سپس ، با تهیه یک یا چند روی ، فرم های چاپ شده را دوباره در دستگاه چاپ بارگیری کنید تا آرم در همه صفحات مقرر در محل چاپ شود. بنابراین ، اگر اندازه های خاصی برای سالنامه  خاص خود دارید ، آن را با سازنده سالنامه  در میان بگذارید تا امکان سنجی و هزینه تولید را برای شما بررسی کند. جلد ، که معمولاً با کشیدن یک بافت خاص کاغذ روی مقوا اصلی جلد ساخته می شود.

اندازه های ویژه: اگر سالنامه مورد نظر شما دسته خاصی دارد (به جز در موارد معمول). البته ، اگر نظر ما را می خواهید ، پیشنهاد ما این است که به افرادی که هنوز مشتری شما نیستند و ممکن است به تجارت شما احتیاج داشته باشند ، هدیه دهیم. باید بدانیم که در بعضی موارد ، چاپگرها از این محصولات به عنوان احساس بد استفاده می کنند. استفاده از اشعه ماورا بنفش نمد بد می تواند تصاویر رنگی بگیرد ، یعنی این مزیت باعث می شود گروهی از چاپگرهای ماورا بنفش استفاده کنند. چاپ های دارای مهر زنی و تذهیب گرم در رنگ های مختلف توسط چاپگرها انجام می شود. رنگ ها باید به گونه ای انتخاب شوند که چشم بیننده کمترین مشکل دیدن را داشته باشد.

اما سپس یک ورق نازک شبیه طلا یا نقره بر روی پوشش نصب می شود. با استفاده از این ویژگی می توان ابرها را به عنوان یکی از گزینه هایی انتخاب کرد که ارزش امتحان را دارد. مجموعه تبلیغ گستران به مشتریان این امکان را داده است که در صورت لزوم با چاپ یک طرح خاص ، ماه ربان را به سالنامه  خود اضافه کنند. مه مهمترین قسمت تولید مهلت های تبلیغاتی الزام آور سالنامه است که از کالاهای با کیفیت بالا در مجموعه تبلیغات بهاره استفاده می کند.

  • محمدرضا فرخی
  • ۰
  • ۰

استفاده از شرایط ساده و بی کیفیت به عنوان یک هدیه تبلیغاتی درست نیست. شرکت های تبلیغاتی ، طراحان گرافیک و مشاوران تبلیغاتی به دلیل رونق بازار سالنامه ها و تقویم ها و تقویم های رومیزی با اتصال چاپگرها و مشتریان آنها در این بازار ، اغلب نقش مهمی در این بازار دارند اما باید در نظر داشت که هزینه های کارگزاری همچنین امروزه افزایش می یابد ، روشهای مختلف بازاریابی تعریف می شود ، که هر یک ویژگیهای خاص خود را دارد ، برخی از آنها کم هزینه و دیر بازده هستند و برخی دیگر هزینه های بالایی دارند اما بازدهی سریع دارند ، که هر کدام با توجه به ویژگی های خاص خود. برای انتخاب.

مقالات براق را می توان با عکس های شرکت ، طرح ها و عکس های ساختمان پر کرد. هنگام بستن فنر ، مقالات سالنامه از یک طرف در کنار یکدیگر سوراخ می شوند و سپس یک فنر در جای سوراخ کننده قرار می گیرد. تشک های جیبی عمدتا به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی قابل حمل هستند و در محفظه های کوچک قرار می گیرند. ترجیحاً ، این اطلاعات آنقدر مهم است که می توان از آن در همه جا استفاده کرد. سررسیدهای دسته ای نسبت به ماتریسهای دیگر (کیف پول) ظرفیت کمتری در ثبت اطلاعات و رویدادها دارند. اگر واقع بین باشیم ، این سالنامه ها طوری طراحی شده اند که کم کم اطلاعات را ثبت می کنند.

این نوع خاص از زیبایی همه توجهات را به خود جلب می کند ، چیزی که زیبا باشد و طراحی آن با بسیاری از نمونه های دیگر متفاوت باشد ، می تواند سلیقه کارفرما را منعکس کند. بسیاری از افراد برای برنامه ریزی فعالیتهای روزمره خود از سالنامه استفاده می کنند و استفاده از آن محدودیت سنی ندارد. بسیاری از شرکت ها ، مجموعه ها و افراد سالانه ضرب الاجل چاپ می کنند ، اما بسیاری از آنها بازخورد بسیار کمی در مورد مهلت دریافت می کنند ، که آنها را از هزینه و اقدام منصرف می کند. حتماً پیش از روزهای آخر سال و نوروز برای شما اتفاق افتاده است که هدایای تبلیغاتی زیادی از شرکت هایی که می شناسید دریافت کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد ، دادن وقت به مشتریان و مخاطبان در واقع هدیه ای است که شما می دهید. این اصطلاحات مناسب ترین گزینه برای افرادی است که می خواهند سلیقه ، تفاوت و علاقه خود را به زیبایی و تنوع نشان دهند. سررسیدهای انحصاری: سررسیدهای انحصاری براساس سفارش مشتری در اندازه ها و با توجه به نوع سلیقه شخصی تولید می شوند. مهر کتاب سال در بیشتر مناطق جهان برای سازماندهی رویدادهای مذهبی ، اجتماعی ، تجاری ، شخصی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. سالنامه تبلیغاتی مانند بروشور و بروشوری است که شامل تقویم امسال با اطلاعات پیوست شده در ابتدا یا انتهای تاریخ سررسید است.

خطوط داخل صفحه چقدر باید ضخیم باشد ، عرض و طول خطوط چه اندازه باید باشد و فاصله آنها از ابتدا و انتهای صفحات چقدر باشد. آیا آنها کل طول صفحه را پوشش می دهند؟ محل خرما یا خرما در روز را بخورید ، نوارهای بالا چه شکلی هستند. این محصول از وزرا قابل حمل تر است. البته محبوبیت آنها به طراحی تقویم و کیفیت چاپ بستگی دارد. با انتشار یک دوره تبلیغات 365 روزه ، برند شما و تبلیغات محصولات و خدمات شما دائماً در معرض دید مشتریان و عموم قرار می گیرد. در این دوره ، صفحات فضای کمتری برای ثبت یادداشت ها و رویدادهای روزانه در اختیار مشتریانشان قرار می دهند.

یا در اسرع وقت یادداشت هایی را که در لحظات حساس ساخته شده نقل کنید. برخی از مجموعه ها نیز ترجیح می دهند سالنامه خود را طراحی و تولید کنند. این مهلت ها طولانی است و می تواند موارد زیادی را در قلب آنها جای دهد. جیر به اندازه چرم محکم نیست اما برای کودکان و طرح های هنری بسیار مناسب است. در حال حاضر ، جلدهای طبیعی که معمولاً از چرم ساخته می شوند ، به دلیل قیمت بسیار بالای فقط برخی از کتابها است که محتوای آنها از ارزش بالایی برخوردار است. بعضی اوقات استفاده از این محصول تفاوت های شما را با رقبا نشان می دهد و گاهی نشان می دهد که چقدر حاضرید برای کار خود هزینه کنید.

اینها تنها برخی از نرم افزارهای به اشتراک گذاشته شده مورد استفاده شما هستند. علاوه بر همه اینها ، طراح می تواند محصولات تولید شده یا جزئیات کار را تجسم کند. طراح باید تعیین کند که چند ورق کاغذ براق استفاده شده و چه تصویری بر روی کاغذ براق نشان داده شده است. این مقالات براق پذیرای تصاویر هستند و پذیرش تصاویر به معنای نفوذ بصری به ذهن مخاطب است. این تصویر می تواند جلوه ای از طبیعت یا آثار ارزشمند تاریخی و جغرافیایی مناطق خاص باشد. کسانی که کارشان باعث می شود در مناطق مختلف شهر به ساختمانها و پروژه های مختلف بروند و مسافرت های زیادی انجام دهند ، مشتریان اصلی این محصولات هستند.

سررسیدهای وزیر: سررسیدهای وزیر با طول و عرض 14 سانتی متر در 21 سانتی متر در بازار عرضه می شود و توسط چاپخانه ها به مشتریان ارائه می شود. متداول ترین ابعاد تولید سالنامه کت 12 سانتی متر در 17 سانتی متر است. اتصالات اروپایی با ابعاد 21 سانتی متر در 12 سانتی متر را می توان در بازار یافت. اگر به کیفیت صحافی شک دارید ، لطفا جلد نمونه بزرگسالان را گاز بگیرید تا دیدن جزئیات اتصال برای شما آسان تر شود. از آنجا که آماده سازی سفارش به زمان بیشتری نیاز دارد ، بهتر است سفارش خود را در نیمه دوم سال انجام دهید. یک مهلت ویژه با مهر ارسال کنید.

زمان تحویل سال 1400 در شنبه 29 اسفند 1396 13 ساعت و 7 دقیقه و 28 ثانیه است و نماد حیوانات سال 1400 یک گاو است. شکل هندسی این سالنامه ها و نسبت طول به عرض آن از لحاظ هندسی مستطیل است و با توجه به ابعاد آن یک عدد طلایی مشاهده می شود. اندازه آجر در بین تمام محصولات تبلیغاتی کم و بیش تولید می شود. صفحات اختصاصی برای تبلیغات در صفحه معمولاً کاملاً رنگی و چاپ شده بر روی کاغذهای براق چاپ می شوند و در طی مراحل صحافی بین صفحات سالنامه قرار می گیرند. پوشش ویژه اصطلاحات با متن و طرح دلخواه توسط مشتری به صورت تمام رنگی انتخاب و اجرا می شود. همچنین برای جلوگیری از ایجاد لکه هایی به خصوص در مکان های تاریک ، باید سلفون را روی مهر و موم بزنید.

  • محمدرضا فرخی
  • ۰
  • ۰

محصولاتی که با اندازه آجر طراحی می شوند بسیار متداول نبوده و چندان متداول نیستند اما از زیبایی خاصی برخوردار بوده و از ظاهری منحصر به فرد برخوردار هستند. به طور معمول ، شرکت های بزرگ و شرکت های تولیدی هر ساله دو مدل از مهلت های قانونی را چاپ می کنند ، یکی مهلت کل ، که به تعداد زیاد چاپ می شود و دیگری مهلت مشخصی است که آنها با طراحی خاص و منحصر به فرد برای مشتریان خاص اختصاص می دهند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تولید کنندگان عمده را از طریق اینترنت ، نمایشگاه های تخصصی و منابع دیگر پیدا کرده و با آنها تماس بگیرید و مهلت نمونه را درخواست کنید. از همین مدل می توان حتی برای ده ها یا شاید صدها صفحه استفاده کرد.

این محصول همیشه در تنوع محصولات از محبوبیت بیشتری برخوردار است و طرفداران زیادی در هدایای تبلیغاتی دارد. با توجه به تنوع محصولات و پیشنهادات در مهلت های چرمی تبلیغات ، مهلت های تبلیغاتی برای سلفون ، ضرب الاجل های تبلیغاتی با جلد گالینگور ، سازمان دهندگان و کیت های مدیریت به سر رسیده است می تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. کسانی که کارشان باعث می شود به ساختمانها و پروژه های مختلف در اقصی نقاط شهر بروند و مسافرت های زیادی انجام دهند ، مشتریان اصلی این محصولات هستند. به همین دلیل ، طراحان هنگام ایجاد مهلت ، وسواس کمتری در طراحی عکس یا طرح بندی دارند و به دلیل ذاتی بودن مهلت ها و صفحات یادداشت یکسان ، نقشه راه مشخص تری دارند.

آنها علاوه بر داشتن سایز بسیار مناسب و پرطرفدار ، دارای قیمت اقتصادی و اقتصادی نیز می باشند. هنگام سفارش تاریخ سررسید ، باید توجه ویژه ای به اندازه آن داشت ، برای استفاده بهینه ، از اندازه های معمول می توان استفاده کرد. سررسید وزیر: سررسیدهای وزیر با طول و عرض 14 سانتی متر در 21 سانتی متر در بازار موجود است و توسط چاپخانه ها به مشتریان ارائه می شود. این همان چیزی است که طراحی بالغ را از کاتالوگ ها پیچیده تر کرده و ایده را از اهمیت بیشتری برخوردار می کند.

کاهش وزرا یکی از رایج ترین اخراج هایی است که در آن سالنامه حاصل می شود. سررسید پس از شروع صفحات صفحات عادی شروع می شود. همانطور که می دانید این مهلت ها قابل حمل نیستند و همیشه می توان آنها را حمل کرد ، آنها از جایگاه پایدارتری برخوردارند و برای دفاتر و مبادلات مناسب هستند. سالنامه به دلیل شباهت آن به کتاب و کتاب در همان ابعاد کلی کتاب تولید می شود. این مهلت ها زیاد است و می تواند نوشته های زیادی را در قلب آنها جای دهد. ممکن است فکر کنید برای اینکه به موقع تبلیغات خود را بدست آورید ، باید هزینه های زیادی را صرف تولید ، چاپ و طراحی کنید.

این سررسیدها به عنوان سررسیدهای هفتگی در بین مردم شناخته می شوند. خرما یا تاریخ های روز را از کجا بخورید ، نوارهای بالا به چه صورت است. سررسیدهای ارائه شده در بازار غالباً به صورت سررسیدهای دوره سالنامه اروپایی راقی | هستند سالنامه در جیب سالنامه وزیر را می توان ذکر کرد. به همین دلیل ، کسانی که می خواهند نوشته های طولانی یا یادداشت های زیادی را در مهلت خود قرار دهند ، از این مهلت ها به عنوان گزینه ترجیحی استفاده می کنند. این مهلت ها نیز توسط چاپخانه هایی با تیراژ بسیار زیاد تولید می شوند و از طرف دیگر تعداد زیادی از مشتریان دیگر از فروشگاه ها به چنین مهلت هایی احتیاج دارند.

سالنامه های تبلیغاتی نیز از نظر ماده پوشش به چند دسته تقسیم می شوند؟ این صفحات از کاتالوگ استفاده می کنند ، اما نباید توجه داشت که حجم آنها بسیار کمتر است. اگرچه این فرآیندها می توانند هزینه چاپ مهلت تبلیغات را افزایش دهند ، اما مطمئناً می توانند توجه مشتری را بهتر جلب کنند. خرید رسید ، سررسید ، انواع تقویم رومیزی ، بر اساس درخواست و علاقه مشتری و در ارتباط با کار وی ، می تواند عملکرد مطلوبی و مطلوبی را به همراه داشته باشد. در واقع ، ما باید این ابزار تبلیغاتی را پلی برای روابط مشتری خود قرار دهیم.

اما وقتی به دنبال محصولات سنگین و لوکس هستید ، این بهترین گزینه برای شماست. بعضی اوقات استفاده از این محصول تفاوت های شما با رقبایتان را نشان می دهد و در بعضی مواقع نشان می دهد که شما حاضرید چقدر برای کار خود هزینه کنید. ویژگی این نوع پوشش تنوع چاپ طرح شما با هر نوع رنگی است. به عنوان مثال ، مهندسان یکی از گروههایی هستند که از مهلت استفاده زیاد می کنند. چه شعارها ، اطلاعیه هایی در آن به کار رفته است ، چگونه روزها ، ساعت ها و وقایع در صفحات قرار می گیرد. علاوه بر همه اینها ، طراح می تواند محصولات تولید شده یا جزئیات کار را تجسم کند.

  • محمدرضا فرخی
  • ۰
  • ۰

سررسید مانند هر کالای دیگر دامنه قیمت گسترده ای دارد. سررسیدها در حجم های مختلف تولید می شوند ، هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و بر این اساس ارزیابی می شوند. پوشش سلفون: مهمترین ویژگی پوشش سلفون قابلیت چاپ رنگی روی آن است. مهمترین کار حکاکی لوگو با روش لیزر یا داغ است که اولین کاری است که افراد برای تبلیغ نام و نشان خود در هنگام خرید سالنامه 1400 انجام می دهند.علاوه بر این ، چاپ آنلاین سالنامه 1400 و فروش آنلاین 1400 سالگرد به راحتی در چاپخانه بنابراین ، اگر قصد خرید سررسید برای مشتریان خود دارید ، این کار را در اسرع وقت انجام دهید.

داشته باش به طور کلی ، هرچه زودتر سفارش خود را انجام دهید ، کار شما بهتر و دقیق تر خواهد بود. Reth Graphics بهترین قیمت را برای هر یک از ویژگی های از پیش اعلام شده در نظر می گیرد تا بهترین قیمت را برای چاپ سفارشی ارزان ارزان اعلام کند. این نوع پوشش با گرم کردن قسمتهای مختلف آن تأثیر زیادی می یابد ، به همین دلیل از آن در بلوغهای نفیس استفاده می شود. چرم های مصنوعی دارای تنوع زیادی در رنگ ها هستند. سالنامه ها نه تنها می توانند برای مشتریان شما به یاد ماندنی باشند ، بلکه کاربردهای بسیاری را برای آنها به همراه دارند. پوشش سررسید یکی از عوامل تأثیرگذار در قالب یک فرد 99 ساله است و البته تأثیر زیادی در هزینه سالنامه دارد.

توجه داشته باشید که ایجاد یک سالنامه خاص فقط برای سفارشات با حجم زیاد موجود است. صحافی: در این صحافی از ورق های سوراخ دار و فنر نیز استفاده می شود با این تفاوت که فنر سوئیچینگ وجود دارد و می توانید هر زمان که خواستید ورق ها را ببرید یا به هر قسمت که خواستید ورق اضافه کنید. استفاده از مناسب ترین مواد و مواد مصرفی در این صنعت تضمینی برای حفظ کیفیت چاپ است و می باشد. البته استفاده از چاپخانه های کلاس جهانی در کنار نیروی انسانی متخصص و ماهر ، نشان دهنده کار مجرب کارکنان مدیریت آفاق است. کیفیت این نوع پوشش را می توان با درجه و تراکم موهای آن درک کرد.

علاوه بر این ، انواع قالب های صفحه و تولید کاورهای ماتریسی به شما امکان می دهد 1400 نوع سالنامه اروپایی را بسته به نوع 1400 سررسید مصرف شده و میزان خاطرات خود انتخاب کنید. با نزدیک شدن به روزهای آخر و به ویژه نوروز 1400 ، طبق آداب و رسوم سال نو و نوروز در کشور ما ، هدیه دادن به مشاغل مانند هدیه دادن به خانواده ها امری عادی شده است. ما در آخرین روزهای سال هستیم و به تدریج به نوروز 1400 نزدیک می شویم. سالنامه 1400 - چاپ سالنامه اختصاصی 1400 - سالنامه و تقویم چاپ سالنامه و تقویم مرکز چاپ 1400 سررسید و سالنامه ویژه با طرح ها و رنگ های مختلف با بهترین مواد تولید می کند.

با چاپ طرح روی لیوان با وزن مناسب و سپس استفاده از سلفون روی آن ، می توانید به استحکام و دوام جلد سالنامه کمک کنید. قسمت پایانی سالنامه: در قسمت آخر سالنامه عناصری مانند اطلاعات مهندسی ، شماره تلفن های لازم و صفحاتی برای علامت گذاری شماره تلفن وجود دارد. در این حالت ، سفارش به دلیل آنها غیر معمول است و به صورت شخصی سازی می شود تا بتوانند تبلیغات (شماره تلفن ، مارک ، آرم و غیره) ، جملات در صفحات ، جملات در تاریخ مناسب در تاریخ سررسید خود را سفارش دهند. دادن. بنابراین صاحبان مشاغل هر ساله برای کارمندان ، مشتریان ، شرکای تجاری ، نمایندگی های فروش و.

کیفیت سالنامه به عوامل مختلفی از جمله کیفیت پوشش ، کیفیت چاپ ، کیفیت صحافی و چسب و کیفیت سایر مواد اولیه مورد استفاده بستگی دارد. مهمترین قسمت در تولید مهلت های تبلیغاتی الزام آور سالنامه است که از کالاهای با کیفیت بالا در روند تبلیغات بهار استفاده می کند. سالنامه ممکن است موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی ، سیاسی یا اجتماعی و غیره را در بر بگیرد ، یا ممکن است فقط یک موضوع خاص را پوشش دهد. برای جلوگیری از این کار ، فقط یک نمونه از تولید کنندگان باتجربه و معتبر بگیرید و نمونه ای از سالنامه سفارش داده شده را ذخیره کنید تا بتوانید هنگام دریافت سفارش مقایسه کنید.

تنها تفاوت در اندازه است. اندازه های خاص: قطعاتی مانند راقی ، وزیری و خشتی قطعات رایج هستند. یکی از مدل های بالغ مجموعه آوای عرشیا ، مدل سالنامه وزیری است که می توانید نمونه های سالنامه چاپ شده با این طرح را در صفحه سالنامه وزیری مشاهده کنید. طراحی زیبا و منحصر به فرد سالنامه از دیگر خدمات ماست ، بنابراین می توانید از بین طرح های متنوع ارائه شده توسط سایت ما یکی را انتخاب کنید. اما پلاک چند سبک مقرون به صرفه است. برخی از شرکت ها طرح و نشان خود را کاملاً در چند سبک پیاده سازی کرده اند و به دلیل برش لیزری چند سبک ، هیچ محدودیتی برای مشتری و مشتری وجود ندارد.

  • محمدرضا فرخی
  • ۰
  • ۰

سالنامه (نمونه کارها) باید عملی باشد ، یعنی. علاوه بر تقویم می تواند به عنوان یک دفترچه یادداشت یا دفتر خاطرات استفاده شود. سالها پس از ازدواج ، این سالنامه می تواند به دفتر خاطرات روزهای اول زندگی مشترک تبدیل شود. دلیل اینکه این نوع چاپ در میان انواع سالنامه ها و انواع سالنامه 1400 اصطلاح اروپایی 1400 نامیده می شود ممکن است این باشد که این نوع سالنامه اروپا برای اولین بار در اروپا تولید می شود و اروپایی ها سالهاست که آن را خریداری می کنند. از سالنامه های اروپایی استفاده کنید. فرصت های زیادی برای هدایای تبلیغاتی وجود دارد ، اما آخرین مهلت تبلیغات نزدیک به سال جدید یکی از محبوب ترین و مفیدترین محصولاتی است که می توانید برند و آرم و نام شرکت خود را روی جلد و صفحه های سال آینده چاپ کنید. مخاطبان تنظیم می شوند.

مهلت های تبلیغاتی به دلیل استفاده یک ساله آنها تأثیر بیشتری در مخاطب دارد ، زیرا مخاطب هر روز این تبلیغات را می بیند و می خواند ، بنابراین این می تواند عاملی در ضبط تبلیغات باشد. مخاطب باشید. کاغذ نوشتن سفید در تولید سررسیدهای سفارشی چه مزایایی دارد؟ پوشش سلفون در واقع یک کاغذ براق 135 گرمی است که روی آن طرح مورد نظر در 4 رنگ چاپ شده و سپس برای محافظت بیشتر روی آن سلفون نقاشی شده است. صحافی معمول در سالنامه ها دوخت و صحافی با چسب گرم است که به دلیل حجم زیاد صفحات و ورق های داخل آن ، ضامن دوام و مقاومت سالنامه در یک سال است.

هنگام سفارش تاریخ سررسید ، باید توجه ویژه ای به اندازه آن داشت ، برای استفاده بهینه ، از اندازه های معمول می توان استفاده کرد. رایج ترین روش برای حکاکی آرم روی این نوع پوشش ، چاپ مستقیم آن روی شیشه جلد است. مهلت ها را می توان بر اساس ویژگی های مختلف از جمله نوع جلد ، نوع صحافی ، ترکیب صفحه داخلی یا حتی اندازه مهلت دسته بندی کرد. مطابق با اندازه های استاندارد کاغذ ، می توانید آخرین مهلت ها را در هر اندازه اتصال چاپ کنید. برای چاپ مهلت های تبلیغاتی می توان بصورت آنلاین سفارش داد. همانطور که در نمونه های سالنامه چاپ شده و پایان یافته آوای عرشیا مشاهده می کنید ، مواد جلد تمام آثار این مجموعه زیبا و منحصر به فرد است و طراحی آن خاص است و صفحاتی وجود دارد که می توانند نام یا نشان یا حتی برخی از مشاغل را حک کنند. . آنها می خواهند شماره تلفن شرکتشان را روی آن حک کنند.

مقاومت این ماده در مقایسه با چرم مصنوعی و حرارتی کمتر است ، اما به دلیل هزینه کمتر و تنوع بسیار زیاد طرح ها و رنگ ها ، در تولید بالغ مورد استفاده گسترده قرار می گیرد. گالینگور یک پوشش پی وی سی مصنوعی است که روی لایه ای از کاغذ ورقه ورقه می شود. تفاوت عمده دیگر میان سررسیدهای اروپایی و ایرانی این است که در سررسیدهای اروپایی ، پد اخراج برداشته می شود (پد اخراج کاغذ یا مقوایی است که تاریخ انقضا را به جلد وصل می کند).

یکی از مشکلات و معایب اصطلاحات ایرانی در پوشش پاشنه یا آشیل است ، زیرا لبه کاغذ که حدود 5 یا 6 میلی متر با ضرب الاجل همراه است ، معمولاً نمی تواند وزن صفحات صفحه را تحمل کند. کتاب یا تقویم یا همان سالنامه. مدتی از همان نقطه جدا می شود و به تدریج ورق های سررسید از پوشش جدا می شوند. می توان از روشهای طراحی ویژه پوشش بالغ نام برد: چاپ جلد ، چاپ تراموا ، چاپ شبکه ای و طراحی ویژه پوشش بالغ. چاپ و آماده سازی مهلت های تبلیغاتی معمولاً به صورت عمومی و خصوصی است. روند چاپ معمولاً با قرار دادن هر بار یک رنگ ، با استفاده از روبان یا روبان که صفحات رنگی روی آن قرار دارد انجام می شود.این نوع چاپگر در چاپ بالغ کمتر استفاده می شود.

چند سررسید در بازار وجود دارد؟ در مورد خرید اصطلاحات اروپایی ، باید بگوییم که این یکی از راحت ترین و شیک ترین اصطلاحات موجود در کشور است. سررسید معمول اروپا 22 13 13 است. علاوه بر مهر سررسید اروپایی ، انواع دیگری نیز در اندازه های مختلف وجود دارد ، از جمله سالنامه جاده ، سالنامه کاغذ و سالنامه آجر ، که زیر مجموعه های سررسید اروپا هستند. این ویژگی باعث شده تا شرکت های تبلیغاتی توجه ویژه ای به این بروشورها داشته و از آنها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده کنند. اگر یک ارزان ، با سررسید کم برای شرکت ها خریداری شود ، مدت ماندگاری (نمونه کارها) ممکن است تا یک سال نباشد ، اما اگر یک سالنامه با کیفیت بالا یا لوکس تولید شود ، سررسید می تواند به یک سال افزایش یابد ، یعنی تاریخ انقضا استفاده شده است.

می تواند در بالا یا پایین هر صفحه باشد ، یا خیلی کم چاپ می شود تا بعد از نوشتن صفحه شلوغ به نظر نرسد. ایده های زیادی برای طراحی صفحات داخلی سالنامه های تبلیغاتی وجود دارد ، از جمله چاپ آرم در بالای صفحات ، درج کلمات آموزشی در پایین صفحه و غیره. چندین روبان وجود دارد که می توانیم شما را نشان دهیم در اینجا نام و نشان در ساختار پارچه تاروت شما وجود دارد. در دوختن صفحات چاپ شده تاشو ، صفحات چاپ به هم دوخته شده و به پوشش بالغ متصل می شوند. سررسید مالیات خود مبنای سالنامه خورشیدی قرار گرفت.

در پایان ، با توجه به ماموریت خود ، یادآوری می کنیم قبل از اقدام با در نظر گرفتن هزینه زمان چاپ در اهواز ، با کارشناسان فروش مجتمع چاپ و تبلیغات پان در این زمینه مشورت کنید. بهترین هدیه ای که بسیاری از مشتریان در روزهای قبل از نوروز علاقه مند به دریافت آن هستند ، سالنامه است. اگر به فکر چاپ مهلت سال نو برای شرکت خود هستید ، این مقاله به بسیاری از سوالات و ابهامات شما پاسخ می دهد. بنابراین می توان گفت بزرگترین مشتری و آرزو ستاره های بالغ شرکتهای بزرگ و کوچک صنعتی هستند که بیشتر از آنها برای ارائه کالاها و محصولاتشان استفاده می کنند. مهلتی که می تواند بیشترین مخاطب را به خود جلب کند ، در طول سال با او باقی می ماند.

  • محمدرضا فرخی
  • ۰
  • ۰

دلیل این امر این است که چنین رنگ هایی از ظاهر جذاب تری برخوردار بوده و همچنین سبک مهلت را دوچندان می کنند. چاپ ویژه ماتریس نقطه شامل عناصری است که در چاپ ماتریس نقطه ای معمولی وجود ندارد. سررسیدهای تخصصی 1400 سررسیدهایی هستند که توسط شخص یا مشتری ، طرح و مشخصات آن تعیین و سپس تولید می شوند. ضرب الاجل بسیار شبیه به سایر محصولات است ، زیرا زمان را به تقویم ها نشان می دهد و از آنجا که تعداد صفحات آنها زیاد است ، مشابه دفاتر کار هستند. دلیل دیگر استقبال مردم از خرید اصطلاحات اروپایی ، استفاده از مواد جدید و زیبا است.

آنچه مهلت ها را از سایر هدایای تبلیغاتی متمایز می کند ، پوشش زیبا و خلاقانه آنهاست. اگر می خواهید ضرب الاجل را به شکلی لوکس چاپ کنید ، می توانید از یک جلد چرمی استفاده کنید ، که می توان گفت این نوع مواد برای مهلت بسیار زیبا و زیبا هستند ، اگر بودجه برای شما مهم است و می خواهید یک عدد در حد معقول داشته باشید قیمت برای چاپ مهلت های بیشتر ، باید از درب سلفون استفاده کنید. و با مهلت دادن ، بهانه ای می شویم برای شروع فصل جدیدی از زندگی دوستانمان.

از کاغذ براق کمتر برای یادداشت های روزانه یا ورق های شمارش هفتگی استفاده می شود. پشت حصیر ورق های کاغذ پوست است که معمولاً در 4 رنگ چاپ می شود و به ابتدای ، وسط یا انتهای سالنامه اضافه می شود. یکی از هدایای تبلیغاتی متداول در آستانه هر سال آفتابی ، تقویم سال نو است. به همین دلیل مهلت ها و تقویم های مختلفی در بازار وجود دارد. سالنامه ها ممکن است موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی ، سیاسی یا اجتماعی را پوشش دهند یا ممکن است فقط یک موضوع را پوشش دهند. با داشتن یک تقویم شرکتی ، این دقیقاً همان چیزی است که دریافت می کنید. پوشش حرارتی باعث تغییر رنگ نقطه داغ سالنامه می شود تا برند مشتری بهتر جلوه کند.

بهترین گزینه برای کاورهای سالگرد ، پوشش چرمی است. در این مقاله ، ما آخرین مهلت های چاپ شده توسط Reth Graphics و ویژگی های آن را معرفی کرده ایم ، بنابراین اگر می خواهید مهلت های ویژه ارزان برای سازمان یا شرکت خود چاپ کنید ، ادامه این مقاله را از دست ندهید. Rath Graphics با سالها تجربه در زمینه ضرب الاجل عمومی و خصوصی یکی از مهلت ترین کیفیت را برای شما فراهم می کند. زیرا این صنعت یک صنعت طبیعی است که در گذشته های دور مورد استفاده قرار می گرفته است. نکته مهم این است که پوست محصولات گران قیمت است ، به ویژه هنگامی که برای سالنامه استفاده می شود. سالنامه چاپ ما روابط تجاری و شخصی خود را با هدیه ای که ارائه می دهیم نشان می دهیم.

در همین حال ، شرکت هایی که علاقه بیشتری به تبلیغات خود دارند ، موعد مقرر یا تقویم را به صورت کاملا اختصاصی با آرم و مشخصات خود چاپ می کنند. شما می توانید موعد مقرر 2021 را چاپ و صحافی کرده و علامت تجاری ، مارک تجاری و تبلیغات تجاری خود را در جلد و صفحات داخلی آن تاریخ سفارشی کنید. سایر شرکت ها نیز از خدمات تبلیغاتی مختلف برای مهلت هایی مانند طلا و مهر داغ روی جلد ، قرار دادن بروشورهای تبلیغاتی در مهلت های تعیین شده ، جلد و پد مخصوص ، صفحات تراموا و ... استفاده می کنند. مشتریان از این نوع مهلت ها می توانند کیت را پر کنند. لوازم اداری خود را با لوازم جانبی سفارش دهید و محصول کامل تری دریافت کنید.

استفاده از چرم اصل به عنوان پوشش سالنامه نیز سابقه طولانی دارد. در سالنامه چرم مصنوعی ، ترمو و چرم طبیعی می توان از لایه نازکی از ابر در زیر پوشش استفاده کرد. و روکش چرمی دارند ، چه مصنوعی و چه طبیعی. تعداد برگهای بالغ و همچنین مواد پوشش دهنده قیمت آن را برای شما تعیین می کند. می توان از آنها به طور منظم در کیف برای مراجعه در آینده استفاده کرد و جایگزین چیز دیگری شد. با چاپ تاریخ انقضا مارک خود و دادن آن به مشتریان خود ، می توانید در ذهن آنها باقی بمانید و همچنین تبلیغ خود را به همه اقوام نزدیک خود نشان دهید. شما می توانید عکس های محصولات خود را بین لیست های سالنامه چاپ کنید تا افراد بیشتری با کار شما آشنا شوند و زیبایی بیشتری به زمان تبلیغات شما ببخشند. همانطور که در بالا ذکر شد ، این مدل ویژه چاپ را تاریخ سالنامه می نامند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید. انتخاب نوع کاغذ کاملا سلیقه ای است ، شرکت تبلیغاتی Vidak بالاترین کیفیت سالنامه را برای شما فراهم می کند. مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید ضرب الاجل به آنها توجه ویژه شود چیست؟ چاپ در این حالت ، چاپ شما کاملاً سفارشی می شود. این اطلاعات ممکن است شامل یک تاریخ شمسی ، یک تاریخ میلادی و یک تاریخ مناسب باشد. گاهی اوقات تاریخ سررسید به صورت حرفه ای چاپ می شود و در ابتدا الزامات تخصصی درج می شود. سررسیدها معمولاً به صورت کتاب یا دفترچه هستند که می توانند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهند. مشخص نیست که چه زمانی استفاده از سررسید در ایران رواج پیدا کرده است. اما امروز افراد کمی هستند که از موعد مقرر و سالگرد ورود نوروز سو notاستفاده نکنند.

اتصال با چسب: چسباندن با چسب متداول ترین است این روش معمول بستن ضرب الاجل است که به دلیل قیمت مناسب طرفداران خود را دارد. هرچه تیراژ شما بیشتر باشد ، قیمت هر سررسید ارزان تر است. برای تبلیغات بیشتر می توانید از تأخیر داخلی نیز استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هرچه کمتر "ناپدید شود" ، احتمال استفاده واقعی آن در طول سال بیشتر است. در عین حال ، ضخامت کاغذ نباید کتاب را بیش از حد ضخیم کند ید 99 یا سالنامه 99. در گذشته ، بسیاری از سازمان ها و شرکت های دولتی مقادیر زیادی سررسید تولید می کردند و آنها را در اختیار مشتریان و کارمندان خود قرار می دادند.

  • محمدرضا فرخی
  • ۰
  • ۰

حتماً پیش از روزهای آخر سال و نوروز برای شما اتفاق افتاده است که هدایای تبلیغاتی زیادی را از شرکت هایی که می شناسید دریافت کنید. گروه نقش و نگر بهترین ارائه دهنده خدمات چاپ تقویم و مهلت در کرج ، سعی دارد بهترین قیمت را به مشتریان عزیز ارائه دهد و شما فقط با یک تماس قیمت کالای مورد نظر خود را دریافت کنید. این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان خود ، حداقل سفارشات چاپ سفارشی 200 جلدی با کمترین قیمت را در کل کشور در نظر گرفته است. با این وجود تبلیغ گستران پایتخت با سالها تجربه در چاپ ضرب العجلهای ارزان قیمت ارزان ، آماده عقد قرارداد با کلیه مراجع و شرکتها است.

برای خرید 1400 سررسید ، می توانید حتی تعداد کمی از آنها را خریداری کنید. سالنامه باسیل ، تولید کننده 1400 ساله ، آماده پذیرش سفارشات از شرکت ها ، سازمان ها و موسسات مختلف برای چاپ سالنامه 1400 به صورت عمومی و خصوصی روبان های ویژه: در مهلت هایی که صحافی دوخته شده است معمولاً روبان هایی وجود دارد که باید در تاریخ ها از هم جدا شوند و مشخص شوند. به دلیل حجم کم ، فضای کمی را اشغال می کند و در عین حال فضای کافی برای یادداشت برداری دارد و کاربر از این نظر کمبودی احساس نمی کند. در میان بسیاری از هدایای تبلیغاتی ، اصطلاح تبلیغاتی 1400 از نظر کاربردی در بین مردم بیشترین محبوبیت را دارد و بنابراین ، اگر مهلتی را انتخاب کنید که دفتر خاطرات باشد و اندازه یادداشت برداری مناسبی داشته باشد ، به احتمال زیاد میزبان کتاب مقدس خود خواهید بود. مخاطب و خاطرات.

طبق PPAI ، حدود 81٪ از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی ، از جمله 1400 نفر ، آنها را بیش از یک سال نگه می دارند. تقویم تبلیغاتی و اصطلاح تبلیغاتی یکی از هدایایی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر شرکت های بزرگ برای علامت گذاری و ارائه خدمات و محصولات خود مهلت ها و سالنامه ها را چاپ می کنند. تولیدکنندگان و مروج سبک های سالنامه جدید اروپایی و خود می توانند از علم و دانش روز برای نوآوری در تولید سالنامه و سالنامه استفاده کنند ، زیرا بیشتر مشتریان به دنبال تغییر و به روزرسانی سالنامه تولید هستند و آیا او می تواند بگوید افرادی که به روز هستند و فناوری ، حتی اگر آنها به دنبال ساختارهای جدید هستند ، هنوز مهلت تعیین شده برای هدایا و معرفی مجموعه خود در اروپا را انتخاب می کنند.

همانطور که می دانید چاپ تقویم و چاپ سررسید بیشتر به عنوان هدیه برای سال نو مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد چاپ تقویم در کرج یا چاپ مهلت در کرج را نیز دارید ، باید بدانید که نزدیک سال نو موجودی کالا خالی خواهد بود و حق انتخاب کمتری خواهید داشت و باید هزینه بیشتری بپردازید. بنابراین ، اگر قصد چاپ مهلت 98 یا تقویم 98 را دارید ، باید چند ماه قبل آن را چاپ کنید تا بتوانیم به راحتی طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و هزینه مناسبی را پرداخت کنیم. تاریخ خاص روبان: مجموعه تبلیغات گستران این امکان را برای مشتریان فراهم کرد تا با چاپ یک طرح خاص ، روبان را به اصطلاح خود اضافه کنند.

این بدان معناست که چرم مصنوعی خام را می توان تقریباً با هر رنگی رنگ آمیزی و در تولید سالنامه مورد استفاده قرار داد. قیمت 1400 Special Seal به موارد فوق و از همه مهمتر به تعداد سفارشات Special Seal بستگی دارد که معمولاً هنگام سفارش Special Seal برای دوره های بالا مقرون به صرفه است. فقط با یک تماس می توانید از جزئیات مطلع شوید و قیمت ها را بپرسید. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت ، لطفا با کارشناسان سالنامه آواز گستر تماس بگیرید. آوازا گستر با قدرت بیشتری خدمات خود را برای شهر اصفهان دنبال می کند و مهلت چاپ را با امکان تغییر جزئیات برای شهروندان عزیز اصفهان به اصفهان داده است.

اگرچه آواز گستر در اصفهان تولید کننده سالنامه است ، اما به دلیل مسافت کم می تواند خدماتی مانند اصفهان را به کارآفرینان از شهرهای گران قیمت اصفهان ارائه دهد و تولید بالغ را در اصفهان با کیفیت ، در کمترین زمان ممکن به نزدیکان اصفهان ارائه دهد. توجه به این نکته مهم است که برخی از تولیدکنندگان مختلف نمونه های با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهند ، اما کیفیت آنچه در نهایت شما را تأمین می کنند بسیار پایین خواهد بود. به عنوان مثال ، سررسیدهایی که بانکهای مختلف به کارمندان خود می دهند و این سررسیدها با آرم و نام بانک مذکور چاپ می شوند در گروه این سررسیدهای خاص قرار می گیرند. دوم ، سررسید برای مدت طولانی استفاده می شود.

اندازه های سررسید کل چیست؟ سررسید 1400 دارای 3 بخش است: مقدمه ، صفحات داخلی و قسمت پایان. در سالنامه ویژه شما می توانید 1400 حجم سالنامه را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. بودن. یا نوع تاریخ انقضا مورد نظر خود را مشخص کنید: تاریخ انقضا ماه را چاپ کنید ، تاریخ انقضا هفته را چاپ کنید ، تاریخ انقضا دو روز را در صفحه چاپ کنید ، تاریخ انقضا تقویم را چاپ کنید و غیره. به طور طبیعی ، این نوع تبلیغات با توجه به لیست قیمت از طریق چاپ متین ، یکی از مقرون به صرفه ترین و جدیدترین روش های تبلیغاتی برای افزایش است ارتباط با مشتریان عزیز چاپخانه چاپاگران با تجهیزات لازم و فروشگاه صحافی بدون واسطه و با کمترین قیمت ، چاپ انحصاری 1400 مورد به انتخاب شما را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می دهد.

  • محمدرضا فرخی
  • ۰
  • ۰

شرکت ما که در زمینه تولید انواع سررسیدها و تقویم رومیزی فعالیت می کند ، با استفاده از دستگاه های پیشرفته هزینه تولید و چاپ آثار تبلیغاتی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و بنابراین قیمت فروش سررسیدها و انواع تقویم رومیزی را کاهش می دهد. با استفاده از دستگاه های چاپ و صحافی پیشرفته و کاملاً اتوماتیک ، محصولات با کیفیت و بادوام با قیمت مناسب ساخته و به مشتریان ارائه می شود. با توجه به موقعیت ویداک در کرج می توانید کلیه خدمات چاپ در کرج را از ما بخواهید. در واقع ، او نماینده شرکت شما را در معرض دید دیگران قرار می دهد. در واقع از این صفحات برای یادداشت برداری استفاده می شود. تاریخ پایان هر دو یک دفترچه یادداشت و یک تقویم رومیزی است.

به همین دلیل از چاپ تقویم رومیزی در صنعت تبلیغات بسیار استفاده می شود. کیف جیر: این نوع کیس ها به صورت کیف چرمی قابل چاپ نیستند ، اما می توان با استفاده از حکاکی لیزری ، چاپ روی ابریشم و تذهیب روی آن تبلیغات انجام داد. انواع صفحات نصب شده و نحوه حکاکی آنها موضوع دیگری است. زیرا این مهلت که به او می دهید در گوشه انبارش دفن می شود و در معرض دید شخص دیگری نخواهد بود. زیرا این مهلت ها به نوعی شرکت شما را برای مخاطبان نشان می دهد و بنابراین باید در مراحل طراحی انجام شود در حالی که چاپ بسیار دقیق است.

گاهی اوقات ، هنگامی که یک سررسید تبلیغاتی را به عنوان هدیه ارائه می دهیم ، می بینیم که گیرنده دنیای سررسیدهایی دارد که قبلاً از شرکت های مختلف دریافت کرده است و به نظر می رسد مجموعه ای از سررسیدها را جمع می کند. وی همچنین رنگ ها را به گونه ای انتخاب می کند که چشم بیننده کمترین مشکل دیدن را داشته باشد همچنین مواد مورد استفاده برای نوشتن روی کاغذ ، براق و جلدها به گونه ای انتخاب می شوند که واکنش منفی نسبت به بلوغ. 98 عملیات تولید پس از انتخاب مدل و تامین کننده ، می توانید سفارشی سازی کنید (نوع پوشش ، نحوه حکاکی آرم ، چاپ آرم در صفحات ، افزودن براقیت و غیره را انتخاب کنید) جلد Gallinor: این جلد نوعی کاغذ با مقاومت بالا است و دوام ، که رنگ ها و بافت های مختلفی دارد و توانایی چاپ ابریشم ، حکاکی لیزری و تذهیب روی آن را دارد.

اگر قصد سفارش تولید در مقادیر زیاد را دارید ، قبل از ژانویه هر سال برای سفارش اقدام کنید. یک تولید کننده واجد شرایط و باتجربه ، برای تهیه یک تاریخ خوب ، ابتدا مسائل عملی را بررسی می کند و اطلاعات کاملاً و صحیح روز را به شکل خوانا ثبت می کند. تأخیر در ثبت سررسید باعث افزایش هزینه های مشتری می شود و بعداً به سررسید می رسد. پس از کشف مدل های جدید ، می توانید گزینه ها را براساس طراحی ، کیفیت و قیمت مقایسه و بررسی کنید و در آخر مدل و سازنده مورد نظر خود را انتخاب کنید.

این مهلت (نمونه کارها) را به عنوان گزینه ای خاص و منحصر به فرد برای تبلیغات گسترده و دقیق معرفی می کند. این شخص تقریباً هیچ بازدهی برای این تبلیغات نخواهد داشت. در این روش ، آرم مورد نظر با استفاده از الگوی مخصوص و جوهر چاپ صفحه به جلد جلد سخت سالنامه منتقل می شود. این نوع جلد قابل چاپ نیست. در عوض ، می توانید از گزینه های تمبر داغ ، چاپ صفحه ابریشم و تذهیب استفاده کنید. یکی از مهمترین مزایای چاپ و سفارش 98 تقویم رومیزی برای مقامات و سازمانها این است که با چاپ تبلیغات آنها در تقویم رومیزی ، می توانند به طور مداوم در ذهن عموم قرار بگیرند.

تولیدکنندگان حرفه ای برای طراحی تقویم رومیزی 98 علاوه بر در نظر گرفتن همه سلیقه های مشتریان ، به کیفیت طراحی و چاپ محصول نیز توجه دارند و آن را با قیمت مناسب به فروش می رسانند. محصول شما باید نقطه کانونی باشد. اگر مطمئن نیستید که کدام سالنامه بهتر است انتخاب کنید ، می توانید بر روی نمونه هایی که در بالا برای شما آورده ایم کلیک کنید. بنابراین می توانید تقویم رومیزی ارزان قیمت چاپ کنید که با کاغذ با کیفیت بالا و نوشتن با کیفیت بالا از تولیدکنندگانی که بدون فروشندگان فروش کار می کنند چاپ کند.

افرادی که در زمینه سالنامه و تولید تقویم رومیزی کار می کنند این را بهتر درک می کنند. تبصره 1- پروانه چاپ تقویم و مهلت تعیین شده برای افراد براساس مکاتبات چاپخانه مشتری که دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی است صادر می شود. به دلیل سهل انگاری این کلاس ، صدمات جبران ناپذیری وارد شده است ، بنابراین داشتن دانش و مهارت کافی برای کار به عنوان تولید کننده سالنامه و تقویم رومیزی ضروری است. تولید 98 سررسید و تقویم رومیزی کار دشوار و بسیار حساسی است. در سال 1400 که به نظر خاص می رسید ، اگر به طراحی و چاپ توجه نکنیم ، ممکن است فرصت خوبی را از دست بدهیم. سفارش به موقع این اطمینان را می دهد که محصول نهایی با کیفیت بالاتر چاپ می شود و مشتری می تواند در صورت لزوم سالنامه خود را بدست آورد.

برقراری ارتباط این عناصر از درب و خارج از موعد مقرر بر روی محصول نصب می شوند و نیاز به طراحی خارجی متفاوت دارند. برای شرکت ها و سازمان های مختلفی که می خواهند هدیه تبلیغاتی مناسبی برای نوروز 98 تهیه کنند ، می توانند سالنامه مورد نظر را منحصرا از صحافی های معتبر سفارش دهند. اقدامات اولیه این شرکت های بالغ به آنها این امکان را می دهد تا مناسب ترین تولیدکننده سررسید را با توجه به شرایط خود پیدا کنند ، سررسید خود را با دقت کافی طراحی و جزئیات دهند ، هزینه های آنها را کاهش دهند و در عین حال مطمئن شوند که سفارش به آنها تحویل داده می شود هروقت.

با انجام این کار ، داده های مربوط به هر سالنامه را وارد می کنید و در هر یک از آنها ، ما جزئیات و توضیحاتی را در مورد مناسب ترین فرد برای شما ارائه داده ایم. بنابراین ارزش کا نوا به 6 میلیارد دلار رسید. وی می گوید: "هدف ما این بود که کل اکوسیستم طراحی را به دست بیاوریم و بتوانیم آن را در یک صفحه ادغام کرده و در دسترس همه جهان قرار دهیم." ملانی 33 ساله و مدیر عامل شرکت Canva است. بستر طراحی رایگان. بیشتر شرکت های بالغ معمولاً هر ساله اواخر دسامبر یا اوایل دسامبر مدل های جدید خود را ارائه می دهند. آنها معمولاً در سالن اجرایی واقع شده اند و به عنوان مهلت های مدیریتی شناخته می شوند ، که عملکرد بسیار تزئینی دارند و بنابراین از مزایای تجاری بالایی برای تبلیغات برخوردار هستند.

  • محمدرضا فرخی