خرید سررسید | خرید سالنامه | فروش سررسید و سالنامه | قیمت سررسید

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یک سال با مشتریان خود باشید. کدهای 200 واحد سالنامه این قسمت برای بخش اروپایی در نظر گرفته شده و تعداد روزها در همه آنها به صورت تقویم است. سررسید یا سالگرد در اندازه ها و طرح های مختلف تولید می شود. سررسید اروپا را می توان به روش های مختلف خیاطی ، فنر ، چسب و صحافی پیوند داد. یکی از مهمترین ویژگیهای سررسید اروپا که باعث محبوبیت آن شده وزن کم این محصول است. سررسید 1400 اروپا ویژگی های خاص خود را دارد. سررسیدهای اروپایی دارای چندین ویژگی منحصر به فرد در مقایسه با سررسیدهای کلاسیک هستند که آنها را در مجموعه سررسید متمایز می کند.

برخی از شرکت ها فقط می خواهند از مجموعه خود به مشتریان و همکاران خود هدیه دهند و به کیفیت اصلاً اهمیتی نمی دهند ، به عنوان مثال سالنامه ای که ورق های کاه یا چرم بی کیفیت دارد ، نتیجه چیزی جز شکست و بازخورد منفی نیست و این عمل مشتری جذب نمی کند و فقط هزینه های تبلیغاتی غیرضروری را برای این مجموعه ایجاد می کند. در این سررسید ، به استثنای تاریخ نویسی تقویم ، زمان تحویل در سال 1400 ، رویدادهای نجومی ، داده های دارنده تقویم ، تعطیلات رسمی و اطلاعات اضافی مانند اطلاعات مهندسی ، مسافت های طولانی ، مسافت های هوای جهان ، تلفن های اصلی و دفترچه تلفن. مهلت داخلی یک روز در یک صفحه ، یک نگاه به تقویم سال ، دوسالانه سال شمسی و میلادی ، نقشه مترو ، برنامه ساعات رسمی جهان ، برنامه فاصله زمینی و هوایی ، تلفن های اصلی ، دایرکتوری اطلاعات مهندسی و تلفن.

مهلت داخلی یک روز در یک صفحه ، یک نگاه به تقویم سال ، دوسالانه سال شمسی و میلادی ، نقشه مترو ، برنامه ساعات رسمی جهان ، برنامه مسافت های زمینی و هوایی ، تلفن های ضروری است و فهرست تلفن قرمز برای این نوع سررسید نیز موجود است و برای صفحات داخلی آن 70 گرم کاغذ کرم اندونزیایی با چاپ افست دو رنگ استفاده شده است. زیرا وجود پول نقد در سررسید اروپا باعث می شود که جلد باز نشود و صفحات باز نشوند. سررسید 1400 اروپا ، همانطور که از نام آن پیداست ، طبق استانداردهای نوشتاری اروپا طراحی شده است که در سالهای اخیر این نوع سررسید به کشور ما آورده شده و با پذیرش پذیرفته شده است.

برای هدایای تبلیغاتی منحصراً و مطابق با سلیقه خود از سایت بهارگیفت سفارش دهید. سفارشی سازی سررسید به این معنی است که شما سفارش سازنده خود را مطابق با خواسته ها ، نیازها و سلیقه خود سفارش دهید. به دلیل تقاضای زیاد برای این هدیه تبلیغاتی در پایان هر سال ، شرکت هایی که موعد ویژه تولید می کنند ممکن است در زمان مقرر سفارش شما را آماده نکنند یا به دلیل مدت زمان محدود سالنامه را با کیفیت مورد نظر چاپ نکنند. اگر بودجه تبلیغاتی کمی دارید ، خصوصاً مهلت تبلیغات ، یا باید تعداد نسخه ها را کم کنید ، یا بودجه خود را افزایش دهید ، یا اصلاً به فکر سفارش سالنامه نیستید ، زیرا استفاده از سالگرد تبلیغات با کیفیت پایین س questionال می کند مارک شما

آیا می خواهید برند شما در ابتدا ، انتها ، اواسط مهلت مقرر نوشته شود؟ همچنین می توانید سالنامه های گالینگور مجموعه ایران زمین را با توجه به اهمیت تبلیغات برند خود به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استاندارد و مناسب انتخاب کنید. مطابق سال های گذشته ، در سالنامه Taksiz از بهترین مقوا موجود در بازار استفاده شده است. 25 موجود است البته اندازه 13 × 22 متداول ترین قطع در سررسید های اروپایی است. سررسید اروپا مانند کاغذ بالغ است ، اما عرض آن کمی کاهش می یابد. سررسیدهای با جلد گالینگور ، مانند سررسیدهای حرارتی ، در قطعهای جلد گالینگور ، جلد کاغذی با جلد گالینگور و سررسیدهای گالینگور اروپایی در دسترس هستند. برای دیدن عکسهای نمونه Yearbook Plus 1400 اروپا و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها ، روی پیوندهای زیر کلیک کنید یا برای دیدن صفحه بارگیری کاتالوگ و لیست قیمت سررسید 1400 کلیک کنید.

  • محمدرضا فرخی