خرید سررسید | خرید سالنامه | فروش سررسید و سالنامه | قیمت سررسید

  • ۰
  • ۰

سررسید مانند هر کالای دیگر دامنه قیمت گسترده ای دارد. سررسیدها در حجم های مختلف تولید می شوند ، هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و بر این اساس ارزیابی می شوند. پوشش سلفون: مهمترین ویژگی پوشش سلفون قابلیت چاپ رنگی روی آن است. مهمترین کار حکاکی لوگو با روش لیزر یا داغ است که اولین کاری است که افراد برای تبلیغ نام و نشان خود در هنگام خرید سالنامه 1400 انجام می دهند.علاوه بر این ، چاپ آنلاین سالنامه 1400 و فروش آنلاین 1400 سالگرد به راحتی در چاپخانه بنابراین ، اگر قصد خرید سررسید برای مشتریان خود دارید ، این کار را در اسرع وقت انجام دهید.

داشته باش به طور کلی ، هرچه زودتر سفارش خود را انجام دهید ، کار شما بهتر و دقیق تر خواهد بود. Reth Graphics بهترین قیمت را برای هر یک از ویژگی های از پیش اعلام شده در نظر می گیرد تا بهترین قیمت را برای چاپ سفارشی ارزان ارزان اعلام کند. این نوع پوشش با گرم کردن قسمتهای مختلف آن تأثیر زیادی می یابد ، به همین دلیل از آن در بلوغهای نفیس استفاده می شود. چرم های مصنوعی دارای تنوع زیادی در رنگ ها هستند. سالنامه ها نه تنها می توانند برای مشتریان شما به یاد ماندنی باشند ، بلکه کاربردهای بسیاری را برای آنها به همراه دارند. پوشش سررسید یکی از عوامل تأثیرگذار در قالب یک فرد 99 ساله است و البته تأثیر زیادی در هزینه سالنامه دارد.

توجه داشته باشید که ایجاد یک سالنامه خاص فقط برای سفارشات با حجم زیاد موجود است. صحافی: در این صحافی از ورق های سوراخ دار و فنر نیز استفاده می شود با این تفاوت که فنر سوئیچینگ وجود دارد و می توانید هر زمان که خواستید ورق ها را ببرید یا به هر قسمت که خواستید ورق اضافه کنید. استفاده از مناسب ترین مواد و مواد مصرفی در این صنعت تضمینی برای حفظ کیفیت چاپ است و می باشد. البته استفاده از چاپخانه های کلاس جهانی در کنار نیروی انسانی متخصص و ماهر ، نشان دهنده کار مجرب کارکنان مدیریت آفاق است. کیفیت این نوع پوشش را می توان با درجه و تراکم موهای آن درک کرد.

علاوه بر این ، انواع قالب های صفحه و تولید کاورهای ماتریسی به شما امکان می دهد 1400 نوع سالنامه اروپایی را بسته به نوع 1400 سررسید مصرف شده و میزان خاطرات خود انتخاب کنید. با نزدیک شدن به روزهای آخر و به ویژه نوروز 1400 ، طبق آداب و رسوم سال نو و نوروز در کشور ما ، هدیه دادن به مشاغل مانند هدیه دادن به خانواده ها امری عادی شده است. ما در آخرین روزهای سال هستیم و به تدریج به نوروز 1400 نزدیک می شویم. سالنامه 1400 - چاپ سالنامه اختصاصی 1400 - سالنامه و تقویم چاپ سالنامه و تقویم مرکز چاپ 1400 سررسید و سالنامه ویژه با طرح ها و رنگ های مختلف با بهترین مواد تولید می کند.

با چاپ طرح روی لیوان با وزن مناسب و سپس استفاده از سلفون روی آن ، می توانید به استحکام و دوام جلد سالنامه کمک کنید. قسمت پایانی سالنامه: در قسمت آخر سالنامه عناصری مانند اطلاعات مهندسی ، شماره تلفن های لازم و صفحاتی برای علامت گذاری شماره تلفن وجود دارد. در این حالت ، سفارش به دلیل آنها غیر معمول است و به صورت شخصی سازی می شود تا بتوانند تبلیغات (شماره تلفن ، مارک ، آرم و غیره) ، جملات در صفحات ، جملات در تاریخ مناسب در تاریخ سررسید خود را سفارش دهند. دادن. بنابراین صاحبان مشاغل هر ساله برای کارمندان ، مشتریان ، شرکای تجاری ، نمایندگی های فروش و.

کیفیت سالنامه به عوامل مختلفی از جمله کیفیت پوشش ، کیفیت چاپ ، کیفیت صحافی و چسب و کیفیت سایر مواد اولیه مورد استفاده بستگی دارد. مهمترین قسمت در تولید مهلت های تبلیغاتی الزام آور سالنامه است که از کالاهای با کیفیت بالا در روند تبلیغات بهار استفاده می کند. سالنامه ممکن است موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی ، سیاسی یا اجتماعی و غیره را در بر بگیرد ، یا ممکن است فقط یک موضوع خاص را پوشش دهد. برای جلوگیری از این کار ، فقط یک نمونه از تولید کنندگان باتجربه و معتبر بگیرید و نمونه ای از سالنامه سفارش داده شده را ذخیره کنید تا بتوانید هنگام دریافت سفارش مقایسه کنید.

تنها تفاوت در اندازه است. اندازه های خاص: قطعاتی مانند راقی ، وزیری و خشتی قطعات رایج هستند. یکی از مدل های بالغ مجموعه آوای عرشیا ، مدل سالنامه وزیری است که می توانید نمونه های سالنامه چاپ شده با این طرح را در صفحه سالنامه وزیری مشاهده کنید. طراحی زیبا و منحصر به فرد سالنامه از دیگر خدمات ماست ، بنابراین می توانید از بین طرح های متنوع ارائه شده توسط سایت ما یکی را انتخاب کنید. اما پلاک چند سبک مقرون به صرفه است. برخی از شرکت ها طرح و نشان خود را کاملاً در چند سبک پیاده سازی کرده اند و به دلیل برش لیزری چند سبک ، هیچ محدودیتی برای مشتری و مشتری وجود ندارد.

  • ۰۰/۰۳/۱۲
  • محمدرضا فرخی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی