خرید سررسید | خرید سالنامه | فروش سررسید و سالنامه | قیمت سررسید

  • ۰
  • ۰

سالنامه (نمونه کارها) باید عملی باشد ، یعنی. علاوه بر تقویم می تواند به عنوان یک دفترچه یادداشت یا دفتر خاطرات استفاده شود. سالها پس از ازدواج ، این سالنامه می تواند به دفتر خاطرات روزهای اول زندگی مشترک تبدیل شود. دلیل اینکه این نوع چاپ در میان انواع سالنامه ها و انواع سالنامه 1400 اصطلاح اروپایی 1400 نامیده می شود ممکن است این باشد که این نوع سالنامه اروپا برای اولین بار در اروپا تولید می شود و اروپایی ها سالهاست که آن را خریداری می کنند. از سالنامه های اروپایی استفاده کنید. فرصت های زیادی برای هدایای تبلیغاتی وجود دارد ، اما آخرین مهلت تبلیغات نزدیک به سال جدید یکی از محبوب ترین و مفیدترین محصولاتی است که می توانید برند و آرم و نام شرکت خود را روی جلد و صفحه های سال آینده چاپ کنید. مخاطبان تنظیم می شوند.

مهلت های تبلیغاتی به دلیل استفاده یک ساله آنها تأثیر بیشتری در مخاطب دارد ، زیرا مخاطب هر روز این تبلیغات را می بیند و می خواند ، بنابراین این می تواند عاملی در ضبط تبلیغات باشد. مخاطب باشید. کاغذ نوشتن سفید در تولید سررسیدهای سفارشی چه مزایایی دارد؟ پوشش سلفون در واقع یک کاغذ براق 135 گرمی است که روی آن طرح مورد نظر در 4 رنگ چاپ شده و سپس برای محافظت بیشتر روی آن سلفون نقاشی شده است. صحافی معمول در سالنامه ها دوخت و صحافی با چسب گرم است که به دلیل حجم زیاد صفحات و ورق های داخل آن ، ضامن دوام و مقاومت سالنامه در یک سال است.

هنگام سفارش تاریخ سررسید ، باید توجه ویژه ای به اندازه آن داشت ، برای استفاده بهینه ، از اندازه های معمول می توان استفاده کرد. رایج ترین روش برای حکاکی آرم روی این نوع پوشش ، چاپ مستقیم آن روی شیشه جلد است. مهلت ها را می توان بر اساس ویژگی های مختلف از جمله نوع جلد ، نوع صحافی ، ترکیب صفحه داخلی یا حتی اندازه مهلت دسته بندی کرد. مطابق با اندازه های استاندارد کاغذ ، می توانید آخرین مهلت ها را در هر اندازه اتصال چاپ کنید. برای چاپ مهلت های تبلیغاتی می توان بصورت آنلاین سفارش داد. همانطور که در نمونه های سالنامه چاپ شده و پایان یافته آوای عرشیا مشاهده می کنید ، مواد جلد تمام آثار این مجموعه زیبا و منحصر به فرد است و طراحی آن خاص است و صفحاتی وجود دارد که می توانند نام یا نشان یا حتی برخی از مشاغل را حک کنند. . آنها می خواهند شماره تلفن شرکتشان را روی آن حک کنند.

مقاومت این ماده در مقایسه با چرم مصنوعی و حرارتی کمتر است ، اما به دلیل هزینه کمتر و تنوع بسیار زیاد طرح ها و رنگ ها ، در تولید بالغ مورد استفاده گسترده قرار می گیرد. گالینگور یک پوشش پی وی سی مصنوعی است که روی لایه ای از کاغذ ورقه ورقه می شود. تفاوت عمده دیگر میان سررسیدهای اروپایی و ایرانی این است که در سررسیدهای اروپایی ، پد اخراج برداشته می شود (پد اخراج کاغذ یا مقوایی است که تاریخ انقضا را به جلد وصل می کند).

یکی از مشکلات و معایب اصطلاحات ایرانی در پوشش پاشنه یا آشیل است ، زیرا لبه کاغذ که حدود 5 یا 6 میلی متر با ضرب الاجل همراه است ، معمولاً نمی تواند وزن صفحات صفحه را تحمل کند. کتاب یا تقویم یا همان سالنامه. مدتی از همان نقطه جدا می شود و به تدریج ورق های سررسید از پوشش جدا می شوند. می توان از روشهای طراحی ویژه پوشش بالغ نام برد: چاپ جلد ، چاپ تراموا ، چاپ شبکه ای و طراحی ویژه پوشش بالغ. چاپ و آماده سازی مهلت های تبلیغاتی معمولاً به صورت عمومی و خصوصی است. روند چاپ معمولاً با قرار دادن هر بار یک رنگ ، با استفاده از روبان یا روبان که صفحات رنگی روی آن قرار دارد انجام می شود.این نوع چاپگر در چاپ بالغ کمتر استفاده می شود.

چند سررسید در بازار وجود دارد؟ در مورد خرید اصطلاحات اروپایی ، باید بگوییم که این یکی از راحت ترین و شیک ترین اصطلاحات موجود در کشور است. سررسید معمول اروپا 22 13 13 است. علاوه بر مهر سررسید اروپایی ، انواع دیگری نیز در اندازه های مختلف وجود دارد ، از جمله سالنامه جاده ، سالنامه کاغذ و سالنامه آجر ، که زیر مجموعه های سررسید اروپا هستند. این ویژگی باعث شده تا شرکت های تبلیغاتی توجه ویژه ای به این بروشورها داشته و از آنها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده کنند. اگر یک ارزان ، با سررسید کم برای شرکت ها خریداری شود ، مدت ماندگاری (نمونه کارها) ممکن است تا یک سال نباشد ، اما اگر یک سالنامه با کیفیت بالا یا لوکس تولید شود ، سررسید می تواند به یک سال افزایش یابد ، یعنی تاریخ انقضا استفاده شده است.

می تواند در بالا یا پایین هر صفحه باشد ، یا خیلی کم چاپ می شود تا بعد از نوشتن صفحه شلوغ به نظر نرسد. ایده های زیادی برای طراحی صفحات داخلی سالنامه های تبلیغاتی وجود دارد ، از جمله چاپ آرم در بالای صفحات ، درج کلمات آموزشی در پایین صفحه و غیره. چندین روبان وجود دارد که می توانیم شما را نشان دهیم در اینجا نام و نشان در ساختار پارچه تاروت شما وجود دارد. در دوختن صفحات چاپ شده تاشو ، صفحات چاپ به هم دوخته شده و به پوشش بالغ متصل می شوند. سررسید مالیات خود مبنای سالنامه خورشیدی قرار گرفت.

در پایان ، با توجه به ماموریت خود ، یادآوری می کنیم قبل از اقدام با در نظر گرفتن هزینه زمان چاپ در اهواز ، با کارشناسان فروش مجتمع چاپ و تبلیغات پان در این زمینه مشورت کنید. بهترین هدیه ای که بسیاری از مشتریان در روزهای قبل از نوروز علاقه مند به دریافت آن هستند ، سالنامه است. اگر به فکر چاپ مهلت سال نو برای شرکت خود هستید ، این مقاله به بسیاری از سوالات و ابهامات شما پاسخ می دهد. بنابراین می توان گفت بزرگترین مشتری و آرزو ستاره های بالغ شرکتهای بزرگ و کوچک صنعتی هستند که بیشتر از آنها برای ارائه کالاها و محصولاتشان استفاده می کنند. مهلتی که می تواند بیشترین مخاطب را به خود جلب کند ، در طول سال با او باقی می ماند.

  • ۰۰/۰۳/۱۲
  • محمدرضا فرخی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی