خرید سررسید | خرید سالنامه | فروش سررسید و سالنامه | قیمت سررسید

  • ۰
  • ۰

دلیل این امر این است که چنین رنگ هایی از ظاهر جذاب تری برخوردار بوده و همچنین سبک مهلت را دوچندان می کنند. چاپ ویژه ماتریس نقطه شامل عناصری است که در چاپ ماتریس نقطه ای معمولی وجود ندارد. سررسیدهای تخصصی 1400 سررسیدهایی هستند که توسط شخص یا مشتری ، طرح و مشخصات آن تعیین و سپس تولید می شوند. ضرب الاجل بسیار شبیه به سایر محصولات است ، زیرا زمان را به تقویم ها نشان می دهد و از آنجا که تعداد صفحات آنها زیاد است ، مشابه دفاتر کار هستند. دلیل دیگر استقبال مردم از خرید اصطلاحات اروپایی ، استفاده از مواد جدید و زیبا است.

آنچه مهلت ها را از سایر هدایای تبلیغاتی متمایز می کند ، پوشش زیبا و خلاقانه آنهاست. اگر می خواهید ضرب الاجل را به شکلی لوکس چاپ کنید ، می توانید از یک جلد چرمی استفاده کنید ، که می توان گفت این نوع مواد برای مهلت بسیار زیبا و زیبا هستند ، اگر بودجه برای شما مهم است و می خواهید یک عدد در حد معقول داشته باشید قیمت برای چاپ مهلت های بیشتر ، باید از درب سلفون استفاده کنید. و با مهلت دادن ، بهانه ای می شویم برای شروع فصل جدیدی از زندگی دوستانمان.

از کاغذ براق کمتر برای یادداشت های روزانه یا ورق های شمارش هفتگی استفاده می شود. پشت حصیر ورق های کاغذ پوست است که معمولاً در 4 رنگ چاپ می شود و به ابتدای ، وسط یا انتهای سالنامه اضافه می شود. یکی از هدایای تبلیغاتی متداول در آستانه هر سال آفتابی ، تقویم سال نو است. به همین دلیل مهلت ها و تقویم های مختلفی در بازار وجود دارد. سالنامه ها ممکن است موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی ، سیاسی یا اجتماعی را پوشش دهند یا ممکن است فقط یک موضوع را پوشش دهند. با داشتن یک تقویم شرکتی ، این دقیقاً همان چیزی است که دریافت می کنید. پوشش حرارتی باعث تغییر رنگ نقطه داغ سالنامه می شود تا برند مشتری بهتر جلوه کند.

بهترین گزینه برای کاورهای سالگرد ، پوشش چرمی است. در این مقاله ، ما آخرین مهلت های چاپ شده توسط Reth Graphics و ویژگی های آن را معرفی کرده ایم ، بنابراین اگر می خواهید مهلت های ویژه ارزان برای سازمان یا شرکت خود چاپ کنید ، ادامه این مقاله را از دست ندهید. Rath Graphics با سالها تجربه در زمینه ضرب الاجل عمومی و خصوصی یکی از مهلت ترین کیفیت را برای شما فراهم می کند. زیرا این صنعت یک صنعت طبیعی است که در گذشته های دور مورد استفاده قرار می گرفته است. نکته مهم این است که پوست محصولات گران قیمت است ، به ویژه هنگامی که برای سالنامه استفاده می شود. سالنامه چاپ ما روابط تجاری و شخصی خود را با هدیه ای که ارائه می دهیم نشان می دهیم.

در همین حال ، شرکت هایی که علاقه بیشتری به تبلیغات خود دارند ، موعد مقرر یا تقویم را به صورت کاملا اختصاصی با آرم و مشخصات خود چاپ می کنند. شما می توانید موعد مقرر 2021 را چاپ و صحافی کرده و علامت تجاری ، مارک تجاری و تبلیغات تجاری خود را در جلد و صفحات داخلی آن تاریخ سفارشی کنید. سایر شرکت ها نیز از خدمات تبلیغاتی مختلف برای مهلت هایی مانند طلا و مهر داغ روی جلد ، قرار دادن بروشورهای تبلیغاتی در مهلت های تعیین شده ، جلد و پد مخصوص ، صفحات تراموا و ... استفاده می کنند. مشتریان از این نوع مهلت ها می توانند کیت را پر کنند. لوازم اداری خود را با لوازم جانبی سفارش دهید و محصول کامل تری دریافت کنید.

استفاده از چرم اصل به عنوان پوشش سالنامه نیز سابقه طولانی دارد. در سالنامه چرم مصنوعی ، ترمو و چرم طبیعی می توان از لایه نازکی از ابر در زیر پوشش استفاده کرد. و روکش چرمی دارند ، چه مصنوعی و چه طبیعی. تعداد برگهای بالغ و همچنین مواد پوشش دهنده قیمت آن را برای شما تعیین می کند. می توان از آنها به طور منظم در کیف برای مراجعه در آینده استفاده کرد و جایگزین چیز دیگری شد. با چاپ تاریخ انقضا مارک خود و دادن آن به مشتریان خود ، می توانید در ذهن آنها باقی بمانید و همچنین تبلیغ خود را به همه اقوام نزدیک خود نشان دهید. شما می توانید عکس های محصولات خود را بین لیست های سالنامه چاپ کنید تا افراد بیشتری با کار شما آشنا شوند و زیبایی بیشتری به زمان تبلیغات شما ببخشند. همانطور که در بالا ذکر شد ، این مدل ویژه چاپ را تاریخ سالنامه می نامند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید. انتخاب نوع کاغذ کاملا سلیقه ای است ، شرکت تبلیغاتی Vidak بالاترین کیفیت سالنامه را برای شما فراهم می کند. مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید ضرب الاجل به آنها توجه ویژه شود چیست؟ چاپ در این حالت ، چاپ شما کاملاً سفارشی می شود. این اطلاعات ممکن است شامل یک تاریخ شمسی ، یک تاریخ میلادی و یک تاریخ مناسب باشد. گاهی اوقات تاریخ سررسید به صورت حرفه ای چاپ می شود و در ابتدا الزامات تخصصی درج می شود. سررسیدها معمولاً به صورت کتاب یا دفترچه هستند که می توانند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهند. مشخص نیست که چه زمانی استفاده از سررسید در ایران رواج پیدا کرده است. اما امروز افراد کمی هستند که از موعد مقرر و سالگرد ورود نوروز سو notاستفاده نکنند.

اتصال با چسب: چسباندن با چسب متداول ترین است این روش معمول بستن ضرب الاجل است که به دلیل قیمت مناسب طرفداران خود را دارد. هرچه تیراژ شما بیشتر باشد ، قیمت هر سررسید ارزان تر است. برای تبلیغات بیشتر می توانید از تأخیر داخلی نیز استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هرچه کمتر "ناپدید شود" ، احتمال استفاده واقعی آن در طول سال بیشتر است. در عین حال ، ضخامت کاغذ نباید کتاب را بیش از حد ضخیم کند ید 99 یا سالنامه 99. در گذشته ، بسیاری از سازمان ها و شرکت های دولتی مقادیر زیادی سررسید تولید می کردند و آنها را در اختیار مشتریان و کارمندان خود قرار می دادند.

  • ۰۰/۰۳/۱۲
  • محمدرضا فرخی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی