خرید سررسید | خرید سالنامه | فروش سررسید و سالنامه | قیمت سررسید

  • ۰
  • ۰

حتماً پیش از روزهای آخر سال و نوروز برای شما اتفاق افتاده است که هدایای تبلیغاتی زیادی را از شرکت هایی که می شناسید دریافت کنید. گروه نقش و نگر بهترین ارائه دهنده خدمات چاپ تقویم و مهلت در کرج ، سعی دارد بهترین قیمت را به مشتریان عزیز ارائه دهد و شما فقط با یک تماس قیمت کالای مورد نظر خود را دریافت کنید. این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان خود ، حداقل سفارشات چاپ سفارشی 200 جلدی با کمترین قیمت را در کل کشور در نظر گرفته است. با این وجود تبلیغ گستران پایتخت با سالها تجربه در چاپ ضرب العجلهای ارزان قیمت ارزان ، آماده عقد قرارداد با کلیه مراجع و شرکتها است.

برای خرید 1400 سررسید ، می توانید حتی تعداد کمی از آنها را خریداری کنید. سالنامه باسیل ، تولید کننده 1400 ساله ، آماده پذیرش سفارشات از شرکت ها ، سازمان ها و موسسات مختلف برای چاپ سالنامه 1400 به صورت عمومی و خصوصی روبان های ویژه: در مهلت هایی که صحافی دوخته شده است معمولاً روبان هایی وجود دارد که باید در تاریخ ها از هم جدا شوند و مشخص شوند. به دلیل حجم کم ، فضای کمی را اشغال می کند و در عین حال فضای کافی برای یادداشت برداری دارد و کاربر از این نظر کمبودی احساس نمی کند. در میان بسیاری از هدایای تبلیغاتی ، اصطلاح تبلیغاتی 1400 از نظر کاربردی در بین مردم بیشترین محبوبیت را دارد و بنابراین ، اگر مهلتی را انتخاب کنید که دفتر خاطرات باشد و اندازه یادداشت برداری مناسبی داشته باشد ، به احتمال زیاد میزبان کتاب مقدس خود خواهید بود. مخاطب و خاطرات.

طبق PPAI ، حدود 81٪ از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی ، از جمله 1400 نفر ، آنها را بیش از یک سال نگه می دارند. تقویم تبلیغاتی و اصطلاح تبلیغاتی یکی از هدایایی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر شرکت های بزرگ برای علامت گذاری و ارائه خدمات و محصولات خود مهلت ها و سالنامه ها را چاپ می کنند. تولیدکنندگان و مروج سبک های سالنامه جدید اروپایی و خود می توانند از علم و دانش روز برای نوآوری در تولید سالنامه و سالنامه استفاده کنند ، زیرا بیشتر مشتریان به دنبال تغییر و به روزرسانی سالنامه تولید هستند و آیا او می تواند بگوید افرادی که به روز هستند و فناوری ، حتی اگر آنها به دنبال ساختارهای جدید هستند ، هنوز مهلت تعیین شده برای هدایا و معرفی مجموعه خود در اروپا را انتخاب می کنند.

همانطور که می دانید چاپ تقویم و چاپ سررسید بیشتر به عنوان هدیه برای سال نو مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد چاپ تقویم در کرج یا چاپ مهلت در کرج را نیز دارید ، باید بدانید که نزدیک سال نو موجودی کالا خالی خواهد بود و حق انتخاب کمتری خواهید داشت و باید هزینه بیشتری بپردازید. بنابراین ، اگر قصد چاپ مهلت 98 یا تقویم 98 را دارید ، باید چند ماه قبل آن را چاپ کنید تا بتوانیم به راحتی طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و هزینه مناسبی را پرداخت کنیم. تاریخ خاص روبان: مجموعه تبلیغات گستران این امکان را برای مشتریان فراهم کرد تا با چاپ یک طرح خاص ، روبان را به اصطلاح خود اضافه کنند.

این بدان معناست که چرم مصنوعی خام را می توان تقریباً با هر رنگی رنگ آمیزی و در تولید سالنامه مورد استفاده قرار داد. قیمت 1400 Special Seal به موارد فوق و از همه مهمتر به تعداد سفارشات Special Seal بستگی دارد که معمولاً هنگام سفارش Special Seal برای دوره های بالا مقرون به صرفه است. فقط با یک تماس می توانید از جزئیات مطلع شوید و قیمت ها را بپرسید. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت ، لطفا با کارشناسان سالنامه آواز گستر تماس بگیرید. آوازا گستر با قدرت بیشتری خدمات خود را برای شهر اصفهان دنبال می کند و مهلت چاپ را با امکان تغییر جزئیات برای شهروندان عزیز اصفهان به اصفهان داده است.

اگرچه آواز گستر در اصفهان تولید کننده سالنامه است ، اما به دلیل مسافت کم می تواند خدماتی مانند اصفهان را به کارآفرینان از شهرهای گران قیمت اصفهان ارائه دهد و تولید بالغ را در اصفهان با کیفیت ، در کمترین زمان ممکن به نزدیکان اصفهان ارائه دهد. توجه به این نکته مهم است که برخی از تولیدکنندگان مختلف نمونه های با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهند ، اما کیفیت آنچه در نهایت شما را تأمین می کنند بسیار پایین خواهد بود. به عنوان مثال ، سررسیدهایی که بانکهای مختلف به کارمندان خود می دهند و این سررسیدها با آرم و نام بانک مذکور چاپ می شوند در گروه این سررسیدهای خاص قرار می گیرند. دوم ، سررسید برای مدت طولانی استفاده می شود.

اندازه های سررسید کل چیست؟ سررسید 1400 دارای 3 بخش است: مقدمه ، صفحات داخلی و قسمت پایان. در سالنامه ویژه شما می توانید 1400 حجم سالنامه را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. بودن. یا نوع تاریخ انقضا مورد نظر خود را مشخص کنید: تاریخ انقضا ماه را چاپ کنید ، تاریخ انقضا هفته را چاپ کنید ، تاریخ انقضا دو روز را در صفحه چاپ کنید ، تاریخ انقضا تقویم را چاپ کنید و غیره. به طور طبیعی ، این نوع تبلیغات با توجه به لیست قیمت از طریق چاپ متین ، یکی از مقرون به صرفه ترین و جدیدترین روش های تبلیغاتی برای افزایش است ارتباط با مشتریان عزیز چاپخانه چاپاگران با تجهیزات لازم و فروشگاه صحافی بدون واسطه و با کمترین قیمت ، چاپ انحصاری 1400 مورد به انتخاب شما را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می دهد.

  • ۰۰/۰۳/۱۲
  • محمدرضا فرخی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی