خرید سررسید | خرید سالنامه | فروش سررسید و سالنامه | قیمت سررسید

  • ۰
  • ۰

بیشتر ورق های سررسید در چهار رنگ ، و گاهی اوقات در دو رنگ و یک رنگ چاپ می شوند. کیفیت جلد سالنامه به دو عامل بستگی دارد: کیفیت جلد استفاده شده و نحوه ساخت جلد سالنامه. برای متن های کوچکتر از 10 قلم ، که معمولاً برای توضیحات بیشتر یا اطلاعات تماس استفاده می شود ، از K: 100 متن سیاه و بزرگتر با رنگ کد C: 80 M: 60 Y: از 30 K: 100 استفاده کنید ، استفاده کنید. Talakoob یکی از بیشترین موارد است خدمات مهم و زیبایی برای چاپ جلد سالگرد ، که نقشی استثنایی در زیبایی و کیفیت هر چاپ دارد. پوشش UV یکی از خدمات پس از چاپ است که می تواند در طراحی خلاقانه جلد سالنامه مورد استفاده قرار گیرد.

از جلوه مهر زنی فویل می توان برای درج آرم و نام تجاری روی جلد استفاده کرد یا می توان از آن خلاقانه برای ایجاد الگوها و طرح های مکمل برای طراحی جلد سال ، بسته به مهارت و خلاقیت طراح گرافیک استفاده کرد. به این ترتیب می توان آرم و سایر توضیحات را با ظرافت و سرعت تا حد ممکن روی جلد سالنامه با مواد مختلف وارد کرد و از ماندگاری آن لذت برد. اما به دلیل بزرگ بودن برای حمل و نقل روزمره بسیار مفید نیست و می توانید آن را برای استفاده در میز کار و برای مطالعه انتخاب کنید.

عزیز ، برای پرسیدن قیمت چاپ تاریخ خود می توانید با شماره های شرکت تماس گرفته و یا فرم استعلام قیمت را در بالای سایت ارسال کنید. کارشناسان فروش ما در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ می دهند. به همین دلیل مشاغل کوچک و تازه تاسیس می توانند سالنامه گالینگور را برای هدیه تبلیغاتی خود انتخاب کنند. به طور کلی ، از آنجا که پوشش های سخت یک لایه نازک از کاغذ یا مقوا با پوشش PVC است ، قطعاً از سالنامه  چرم یا پوشش حرارتی نازک تر است و زودتر خراب می شود. در مرحله بعدی ، همانطور که مخاطب جلد سالنامه را لمس می کند ، مواد و کیفیت جلد سالنامه باید به گونه ای باشد که احساس مثبتی را در مخاطب ایجاد کند.

یکی از بهترین انواع پوشش های لیزر به طور مستقیم جیر است ، زیرا طرح لیزر به خوبی تغییر رنگ داده و زیبایی خاصی به پوشش می بخشد. برای طراحی جلد کتاب های سال در هر اندازه و قالبی ، از الگوی طراحی شرکت یا چاپخانه استفاده کنید. بنابراین ، اگر می خواهید سالنامه خود را برش آجری (مربع) سفارش دهید ، حتماً این نکته را در نظر بگیرید. تعداد عینک استفاده شده به نیاز مشتری و حجم محتوای مورد نظر او بستگی دارد. کیفیت طراحی و چاپ سالنامه ها به عوامل زیادی بستگی دارد.یکی از مهمترین عوامل پوشش سالنامه است. خرید 1400 سالگرد در طرح ها و سبک های مختلف در بازار به صورت عمومی در دسترس شما است.

هنگام سالنامه  چرم مصنوعی ، چرم حرارتی و طبیعی در زیر پوشش ، می توان از یک لایه نازک ابر استفاده کرد. چاپ ویژه سفارشات 1400 به دلیل اصطلاحات دیگر دارای مزایایی از جمله: تنظیم اندازه های کاملاً سفارش داده شده و ویژه و همچنین پوشش ویژه است. برای طراحی سالنامه های خاص ، می توانید قسمتهای مختلف سالنامه را طراحی کنید ، از جمله: جلد سالنامه ، صفحات اسکورت ، صفحات دفتر خاطرات ، صفحات شبکه داخلی و ... عناصر مانند حکاکی آرم روی جلد ، چاپ آرم روی صفحات ، افزودن براق ، چاپ تعقیب آمبولانس ، اضافه کردن مقالات اضافی و.

کارهای خاصی مانند اشعه ماوراlet بنفش محلی و تسکین نیز می تواند بر روی آن انجام شود. هدف سازنده این است که طیف گسترده ای از تقویم رومیزی را چاپ کند تا با توجه به سلیقه آنها و همچنین منطقه جغرافیایی مشتری که تقویم رومیزی ویژه ای سفارش می دهد ، به مشتریان بیشتری برسد. اما قاعده معمول این است که برای تعداد کمی سفارش ، مهره های شیشه ای با چسب به سالنامه  از پیش تولید شده اضافه می شوند. هنگام خرید 98 سررسید مشترک ، تشک یکی از مهمترین اجزای ماتریس استاز پیش ساخته است و نمی توان طرح و حرارت آن را تغییر داد. سالنامه نامزد 30 سال تجربه مستمر و موفق در صنعت چاپ و تولید کشور دارد.

از زمان های بسیار قدیم علاقه به سالنامه  ایرانیان وجود داشته است و شاید یکی از دلایل این علاقه ، اعتبار تقویم فارسی باشد که به تقویم شمسی و باشکوه معروف است و از زمان تقویم رسمی کشور استفاده می شود. 1300 گروه انتشارات آریس به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید سالنامه  و تولید تقویم رومیزی در کشور فعالیت می کند. با این وجود تبلیغ گستران پایتخت با سالها تجربه در چاپ سالنامه های ویژه ارزان ، آماده عقد قرارداد با کلیه سازمانها و شرکتها است. اندازه معمول این بالغ ها 17 * 12 سانتی متر است البته اندازه مانتو بلند تقریباً 13 * 22 سانتی متر است.

سالنامه  خز معمولاً برای مرور تاریخچه یا نوشتن مقالات کوتاه استفاده می شود و همچنین یکی از ارزان ترین ها است سالگرد به دلیل کوچک بودن آنها. متن ها و تصاویر مهم باید حداقل 10 میلی متر یا بیشتر از مرز طرح فاصله داشته باشند و سعی کنید عناصر اصلی طرح روی لبه های کار و خطوط نچسبند. این فنر می تواند یک یا دوتایی باشد که در صورت دوتایی بودن ملحفه ها بسیار محکم بهم چسبیده است. چاپ سالنامه  یا چاپ مخصوص بالغ یکی از روشهای تبلیغاتی م thatثر است که بسیاری از سازمانها امسال با نوشیدن سال تبلیغ می کنند.

از این گذشته ، تمام هدف چاپ انواع سالنامه ها و تقویم های رومیزی تبلیغ محصولات شماست. خرما بهار به گونه ای است که برگها طبق استانداردهای خاصی به تعداد مشخصی مشت می شوند و یک فنر از آنها عبور می کند. با تمام این تفاسیر ، اگر به ما اعتماد دارید ، آژانس تبلیغاتی مگ شو آماده است تا کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله چاپ و سفارش در سررسید 98 کرج و همه شهرها را با تمام خلاقیت و ذوق هنری خود برای شما عزیز فراهم کند ، این را فراموش نکنید مسئله ای که آژانس تبلیغاتی Mag Shuq Bell از همه چیز تشکیل شده است از یک گروه هنری قوی و خلاق. با استفاده از هر کدام می توان مطابق طرح کل سطح جلد سالنامه یا به صورت محلی را پوشش داد و زیبایی جلدها را چند برابر کرد.

  • ۰۰/۰۳/۱۹
  • محمدرضا فرخی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی