خرید سررسید | خرید سالنامه | فروش سررسید و سالنامه | قیمت سررسید

  • ۰
  • ۰

چاپ سالنامه  غالباً در پایان سال انجام می شود ، در این مرحله ، بیشتر فروشگاه ها فرم های تقویم و سررسید آماده دارند و فقط صفحات یا همان ورق را چاپ می کنند و داخل سالنامه  قرار می دهند و سپس آن را می بندند. بسیاری از مجلات و نسخه های ویژه برای بررسی وقایع قرن گذشته منتشر می شوند و این رویدادها در میان محافل مختلف مورد بحث قرار می گیرد و به جای چشم انداز یک ساله چشم انداز قرن جدید در نظر گرفته می شود. اما این سال ویژه و تاریخی است که هر صد سال یکبار اتفاق می افتد ، زیرا آغاز سال جدید با آغاز قرن جدید خورشیدی همزمان خواهد شد ، بنابراین اهمیت آن فراتر از سالهای معمول خواهد بود.

سپس رعایت اصول خدمات مشتری ، همراه با ارائه یک محصول کاربردی ، شیک ، به روز و البته قیمت مناسب باعث ایجاد اعتماد می شود. این ویژگی نیاز به خدمات پس از چاپ مانند سلفون و UV برای صیقل دادن جلد سالنامه را از بین می برد ، که این خود باعث کاهش هزینه طراحی و چاپ سالنامه با جلد گالینگور می شود. چاپ تاریخ ها با جلد ویژه: ممکن است شما بخواهید آخرین مهلت های خود را با یک جلد خاص چاپ کنید و می توانید از چاپگر بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. همه اینها به نوع طرح و انتخاب صحیحی که به عنوان کارفرما انتخاب می کنید یا انتخابی که روی چاپخانه ها دارید بستگی دارد.

همه ما به مهلت هایی نگاه می کنیم که در کنار آنها قفل ، آهن ربا یا براکت قرار دارد. روش داغ داغ کردن بر روی چرم های مصنوعی ، پوشش های حرارتی ، سخت و سلفون انجام می شود که همه آنها ممکن است به چنین آرم و عنوان تمبر خاصی نیاز داشته باشند. از UV محلی در سالنامه  نیز استفاده می شود. استفاده از UV در زمان سالنامه  نیز عملی است. چاپ نهایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین سعی کنید آرم بسیار نمایان باشد. آنها به دلیل نقش برجسته یا مقعر جدا از سایر قسمتهای جلد ظاهر می شوند و تافت جداگانه بافته می شود. صفحات فلزی: صفحات فلزی یک نوع حکاکی گران قیمت است.

باز هم ، این بدان معنی است که شما باید هزینه این مراحل را بپردازید. مانند هر هدیه تبلیغاتی دیگر ، قیمت چاپ سالنامه  به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله مواردی که قبلا ذکر کردیم. اگر الگو یا جوهر مورد استفاده از کیفیت کافی برخوردار نباشد ، آرم به شکل دلخواه اجرا نمی شود یا ممکن است در طولانی مدت رنگ از سطح جلد جلد سخت جدا شود. اندازه کلی این نوع سررسید 19 × 19 یا 23 × 23 است. سررسیدهای آجر به دلیل اندازه آنها گران تر و کمتر از سایر سررسید ها استقبال می کنند. با این حساب ، ثروت همه حدود 2 میلیارد نفر است. این روش برای پوشش هایی که با چرم پوشانده شده اند مناسب است. یکی از جلدهای مورد استفاده در طراحی و چاپ سالنامه ، جلد گالینگور است.

این نوع حکاکی با قرار دادن یک لایه فلز روی پوشش بالغ انجام می شود. این حکاکی ها به صورت گرم ، طلاکاری شده یا لیزر یا به کمک صفحات فلزی ساخته می شوند. در واقع ، تولیدکنندگان این اصطلاحات در مورد نیازهای مشتریان خود فکر می کنند. بسیاری از مشتریان مقرر در نقل و انتقالات مختلف از این محصول استفاده می کنند. اگرچه در گذشته های دور این سبک چاپ فقط با ورقه های نازک طلا انجام می شد ، اما اکنون آنها از مواد دیگری استفاده می کنند.

به طور خلاصه ، با این کار ما موفق شدیم فرآیند تبلیغات و بازاریابی را بسیار هوشمندانه اعمال کنیم. UV محلی به طور گسترده ای در محصولاتی که زیاد خوانده می شود یا مخاطب باید زیاد تماشا کند ، استفاده می شود. می توانید اطلاعات عملی را به صنف تجاری و مخاطبان خود ارائه دهید. ضرب الاجل یکی از مفیدترین ابزارهایی است که در ادارات ، شرکت ها و حتی خانه ها استفاده می شود. سالنامه تبلیغاتی ابزاری کاربردی است: سالنامه یک هدیه تبلیغاتی عملی است. یکی از مواردی که باید هنگام خرید ، چاپ یا سفارش سررسید (کیف پول) به خاطر داشته باشید ، برگرداندن سررسید است.

بپوش هنگام طراحی سلفون باید بسیار دقت شود تا تمام تصاویر و متن ها در یک مکان باشند و با پس زمینه مطابقت داشته باشند. به چه کسانی باید مهلت داده شود؟ سررسیدهای عمومی یا اندازه تقویم. سپس ، با تهیه یک یا چند روی ، فرم های چاپ شده را دوباره در دستگاه چاپ بارگیری کنید تا آرم در همه صفحات مقرر در محل چاپ شود. بنابراین ، اگر اندازه های خاصی برای سالنامه  خاص خود دارید ، آن را با سازنده سالنامه  در میان بگذارید تا امکان سنجی و هزینه تولید را برای شما بررسی کند. جلد ، که معمولاً با کشیدن یک بافت خاص کاغذ روی مقوا اصلی جلد ساخته می شود.

اندازه های ویژه: اگر سالنامه مورد نظر شما دسته خاصی دارد (به جز در موارد معمول). البته ، اگر نظر ما را می خواهید ، پیشنهاد ما این است که به افرادی که هنوز مشتری شما نیستند و ممکن است به تجارت شما احتیاج داشته باشند ، هدیه دهیم. باید بدانیم که در بعضی موارد ، چاپگرها از این محصولات به عنوان احساس بد استفاده می کنند. استفاده از اشعه ماورا بنفش نمد بد می تواند تصاویر رنگی بگیرد ، یعنی این مزیت باعث می شود گروهی از چاپگرهای ماورا بنفش استفاده کنند. چاپ های دارای مهر زنی و تذهیب گرم در رنگ های مختلف توسط چاپگرها انجام می شود. رنگ ها باید به گونه ای انتخاب شوند که چشم بیننده کمترین مشکل دیدن را داشته باشد.

اما سپس یک ورق نازک شبیه طلا یا نقره بر روی پوشش نصب می شود. با استفاده از این ویژگی می توان ابرها را به عنوان یکی از گزینه هایی انتخاب کرد که ارزش امتحان را دارد. مجموعه تبلیغ گستران به مشتریان این امکان را داده است که در صورت لزوم با چاپ یک طرح خاص ، ماه ربان را به سالنامه  خود اضافه کنند. مه مهمترین قسمت تولید مهلت های تبلیغاتی الزام آور سالنامه است که از کالاهای با کیفیت بالا در مجموعه تبلیغات بهاره استفاده می کند.

  • ۰۰/۰۳/۱۹
  • محمدرضا فرخی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی