خرید سررسید | خرید سالنامه | فروش سررسید و سالنامه | قیمت سررسید

  • ۰
  • ۰

اینها قطعات فلزی هستند که نام برند شما روی آنها حک شده است. سالنامه شومیز را می توان به مقدار کم خریداری و به صورت مهر زنی لیزری یا نقره ای یا مهر زنی داغ یا مهر زنی روی آن چاپ کرد. سالنامه چرمی یا کاغذ حرارتی مدل دیگری است که در بازار موجود است و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود از ما خریداری کنند. این سالنامه  یکی از پرفروش ترین سالنامه های بازار است. فروش سالنامه های تبلیغاتی و سایر محصولات تبلیغاتی آماده دریافت سفارشات شما عزیزان است. از هر سکه ای که خرج می کنید بیشترین بهره را می گیرید. با سفارش چاپ سالگرد نود و نهمین سالگرد با آرم خود و در طرح ها و رنگ های مختلف از فروشگاه اینترنتی میمزی بهترین انتخاب را تجربه کنید.

کاغذهای ظریف اغلب کاغذهایی با دوام ، ساده و با بافت هستند که به دلیل هزینه زیاد در زمان دوخت سررسید کمتر مورد استفاده قرار می گیرند ، اما به دلیل دوام زیاد گزینه مناسبی در سررسیدهای بهار خواهند بود. رنگ اساساً با رنگ پوشش تنظیم می شود ، اما برخی از تولید کنندگان همچنین معتقدند که اگر رنگ با رنگ پوشش متفاوت باشد ، ماتریس خاص تر به نظر می رسد. از حجم های مختلفی برای تولید سررسید استفاده می شود و همچنین باعث تغییر در قیمت تولید سررسید می شود.

آنچه مهلت ها را از سایر هدایای تبلیغاتی متمایز می کند ، پوشش زیبا و خلاقانه آنهاست. به همین ترتیب ، آنچه تاریخ سررسید را تمدید می کند ، محتوایی است که نویسنده در تاریخ سررسید ضبط می کند. سالانه کتابی است دست نویس یا چاپی که اطلاعاتی را درباره وقایع رخ داده در طول یک سال ارائه می دهد. به عنوان مثال ، اگر بین سالنامه طلاکاری شده و جلد چرمی ساده باشد ، اگر اولی از نظر طراحی ضعیف باشد و دومی از نوع حرفه ای باشد ؛ بدون شک مورد دوم جذابیت و تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. به عبارت دیگر ، از هر طرح و تکنیکی نمی توان در همه زمینه ها استفاده کرد. روش ابریشم: یکی از قدیمی ترین روشهای چاپ روش ابریشمی است که در صورتی که سطح جلد خیلی صاف نبوده و از برآمدگیهای مناسبی برخوردار باشد ، با استفاده از الگو و جوهر مخصوص ، طرح و آرم مورد نظر به جلد منتقل می شود. از این پیشنهاد ما استفاده از ابریشم برای چاپ نیست.

سالنامه ها ممکن است موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی ، سیاسی یا اجتماعی را پوشش دهند یا ممکن است فقط یک موضوع را پوشش دهند. اما به معنای معمول ، آخرین مهلت ها یا سالگردها دفترهایی هستند که یک تقویم در قلب خود دارند و هر صفحه از تاریخ سررسید دارای یک تاریخ است. این نوع رسید نه تنها وقت و هزینه شما را هدر می دهد ، بلکه می تواند قابلیت اطمینان کسب و کار شما را به خطر بیندازد و خاطره بدی را برای شما در مخاطبان ایجاد کند. بنابراین ، متداول ترین روش حکاکی آرم بر روی آن داغ است. این مجموعه ها در تقویم های سال نو تخصص دارند و آرم ها و اسلایدهای براق را به آنها اضافه می کنند و آنها را در اختیار مشتریان و شرکای خود قرار می دهند.

اگر می خواهید موعد زایمان شما جیر باشد ، برای درج آرم یا اطلاعات آدرس خود باید از چاپ صفحه لیزر یا ابریشم استفاده کنید. شرکت ها ، سازمان ها و صاحبان مشاغل براساس سلیقه و نیازهایشان و همچنین رفتار مشتریان خود مدل را انتخاب می کنند. برای حمایت از تولید بهتر است کارفرمایان مستقیماً از تولیدکنندگان سفارش دهند. یکی از روش هایی که در بین صاحبان مشاغل بسیار محبوب است و در عین حال برای مشتریان نیز جذاب است ، چاپ زیاد است. به همین دلیل است که هر ساله تعداد شرکت هایی که از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند افزایش می یابد.

با توجه به اعلام تقویم 1401 توسط موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و آغاز مراحل صدور پروانه چاپ سررسید 1401 ، روند چاپ سررسیدهای عمومی و خصوصی گروه تبلیغاتی ریحان نیز آغاز شده است. . ویژگی های چاپ سالنامه  1401 اروپا ، قابلیت حمل و راحتی چاپ سالنامه  1401 اروپا در رابطه با مدیریت ، چاپ سررسید 1401 اروپا را به هر کجا که بروید یک دارنده چاپ سالنامه  1401 با شما می کند. یکی از متداول ترین کاغذهایی که برای تهیه این هدایا استفاده می شود ، نوشتن مقاله است. بخاطر داشته باشید که کل برند خود را از طریق یک سالنامه تبلیغ خواهید کرد.

به خاطر داشته باشید که اگر جلسات رو در رو زیادی داشته باشید ، نمونه هایی که به صورت کارت کار می کنند می توانند برای شما مناسب باشند. یافتن تقویم هایی که شامل تعطیلات از قبل چاپ شده باشد غیر معمول نیست. صداقت ، احترام و اعتماد متقابل ، خلاقیت و نوآوری در طراحی ، پاسخگویی و مسئولیت متعهدانه ، ارزشهای اصلی خانواده چاپ پرتو هستند. برند شما به مدت یک سال به طور موثر مشتریان و مخاطبان شما را همراهی می کند. این باعث نارضایتی شما می شود و حتی چاپخانه به دلیل حجم زیاد کار قادر به تحویل سفارش شما به موقع نخواهد بود. دلیل شما برای استفاده از هدایای تبلیغاتی هرچه باشد ، این یک انتخاب ایده آل و البته هیجان انگیز خواهد بود.

سالنامه ترکیبی از کلمات سال و حرف است و ممکن است به این دلیل باشد که سالنامه مجموعه نامه هایی است که شخص در مورد سال می نویسد یا tno ترمو: ترمو نیز نوعی چرم مصنوعی است با این تفاوت که نازک تر و با کیفیت تر است. به عنوان مثال ، برخی از افراد ترجیح می دهند رسیدهایی را با موارد چرمی داشته باشند. برخی از مارک ها دوست دارند خود را در اذهان عمومی تحمیل کنند و برخی ترجیح می دهند فروش خود را افزایش دهند. همچنین تا زمانی که کارشناسان فروش کاتالوگ محصولات را برای شما ارسال نکنند می توانید برای دیدن سایر محصولات به وب سایت ویدک مراجعه کنید. ما در وب سایت خود محلی برای فروش سالنامه ها برای شما داریم. ما تصمیم داریم بهترین و بالاترین کیفیت سالنامه  را در کمترین زمان ممکن انتخاب کنیم.

  • ۰۰/۰۳/۱۹
  • محمدرضا فرخی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی